
uszczelka kolektor-turbo
-
- Obserwator
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: 3miasto
Re: uszczelka kolektor-turbo
o dzieki, a powiedz dokladnie jaka tarcze tzn konkretny model z jakiego auta bo jak bede zamawial to beda sie tam miotac a tak podam konkretny model i wsio... skoro sprzeglo sie slizga to wystarczy zmienic sama tarcze 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: uszczelka kolektor-turbo
Aby to sprawdzić trzeba rozebrać sprzegło. Może się ślizgać bo cos poleciało na nie np olej z uszczlniacza, może skończył się docisk a moze tarcza. Tarcze mozna nabić, koszt około 40-60 zł i jezeli reszta jest oki to bedzie działać spokojnie kolejne 50-100 tyś.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Obserwator
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: 3miasto
Re: uszczelka kolektor-turbo
ok dzieki bedziemy nabijac 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Re: uszczelka kolektor-turbo
Dym przy odpalaniu po dłuższym postoju może być spowodowany kończącymi się uszczelniaczami zaworowymi.donkoks pisze:z okolic paska rozrzadu dobiega jakis lekko metaliczny dzwiek czy swiszczenie, czego to sa objawy? A i po odpaleniu gdy dluzej stalo pusci bialego dymka
A ten dźwięk to może być rolka napinająca, alternator, pompa wody...
