Strona 3 z 4

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 2:11 pm
autor: BARTEKcoupe
Problem następny :wpysk:

Punciak po nagrzaniu ma konkretne braki w paliwie. Zanim skala osiągnie ponad 1/4 auto ciśnie pięknie i egt nie przekracza 850 stopni, a na wolnych koło 400 stopni. Po nagrzaniu na wolnych jest 550-600 stopni, a na wyższych biegach egt potrafi dojść do 1000 stopni. Mam już konkretne typy jak: sonda lub czujnik temperatury. Przepływka raczej daje rade skoro przed osiągnięciem wyższych temperatur wszystko jest ok.

pomóżcie bo tracę już siły :niewiem:

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 2:25 pm
autor: adrian055
sprawdz sonde wyciag ja i srawdz czy kabel sie gdzies nie przerwal, mialem podobnie kabel mi sie przetarł na polosi i oderwal...

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 2:27 pm
autor: BARTEKcoupe
Jak by tak było to raczej ciągle by było ubogo. U mnie dopiero jak złapie temperaturę dolewa za mało.
Mimo wszystko i tak przejrzę.

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 6:50 pm
autor: kwiatek.pl
ostatnio jakis wysyp problemow nas trapi...

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 9:05 pm
autor: BARTEKcoupe
Jakby nic się nie działo przed sezonem letnim to bym się martwił, taka tradycja już :wpysk: ostatnie wakacje auto spędziło w garażu, oby teraz było inaczej :wink:

Czy im auto cieplejsze tym mniej paliwa czy odwrotnie? Czujnik temperatury ma duży wpływ na dawkę paliwa?

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 9:37 pm
autor: uniak 1.4T
moze miec na to wpływ czujnik temperatury w kolektorze ssacym a przy wyzszej temperaturze powinno byc wiecej paliwa

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 9:50 pm
autor: BARTEKcoupe
Skoro, ma być więcej paliwa przy ciepłym silniku to może wtryski już nie wyrabiają? Dziwne tylko jest to że jak mogą nie wyrabiać na jałowym :(

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: ndz maja 09, 2010 9:56 pm
autor: uniak 1.4T
jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie :wink:

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pn maja 10, 2010 6:25 am
autor: BARTEKcoupe
uniak 1.4T pisze:jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie :wink:
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu :(

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pn maja 10, 2010 8:59 am
autor: hz10
tak to jest jak sie jeździ nie wystrojonym autem :wpysk:

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pn maja 10, 2010 4:38 pm
autor: uniak 1.4T
BARTEKcoupe pisze:
uniak 1.4T pisze:jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie :wink:
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu :(

no to juz masz odpowiedz :wink: ja miałem cos takiego ale przez pompe paliwa teraz problem zniknał

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pn maja 10, 2010 4:46 pm
autor: BARTEKcoupe
uniak 1.4T pisze:
BARTEKcoupe pisze:
uniak 1.4T pisze:jakby wtryski nie wyrabiały to napewno bys czuł nagły brak mocy, dławił by i przerywał, krotko mowiac od pewnego momentu nie jedzie :wink:
i tak jest. najpierw wciska w fotel, a potem uczucie jakbym odjął połowę gazu :(

no to juz masz odpowiedz :wink: ja miałem cos takiego ale przez pompe paliwa teraz problem zniknał
po wymianie pompy się polepszyło dużo, ale nadal są braki. dziwne tylko że na wolnych jest mało

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: wt maja 11, 2010 9:38 pm
autor: BARTEKcoupe
Wygląda na to że sonda ostro przekłamuje i prawdopodobnie to będzie przyczyną problemu. Jak wymienię dam znać :wink:

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pt maja 14, 2010 9:13 pm
autor: BARTEKcoupe
sonda wymieniona i szarpnięcia znikneły. Temperatury pospadały, ale na wysokich biegach przy końcu obrotów jest za ubogo moim zdaniem. Wtryski były podmieniane na 360-ątki, ale komputer ich nie ogarniał przy pełnym bucie. Za jakiś miesiąc podstroi się auto i zobaczmy co faktycznie potrafi k14 :wink:

Re: Nie równa praca przy doładowaniu

: pt maja 28, 2010 10:53 pm
autor: BARTEKcoupe
Jaki ma kolor czujnik temperatury w termostacie? Kupiłem niebieski ale to chyba nie ten :evil: