: pn maja 09, 2005 5:16 pm
Jest tam malo miejsca musialem i tak kombinowac z tlumikiem przy turbo..gdybym mial silnik nizej wyjscie na tlumik bylo by w przekladni
Forum właścicieli i pasjonatów Uno Turbo i Punto GT
https://unoturbo.pl/
znaczy sie tak,kupilem sobie osobny wskaznik do turbo,a mam tez licznik digital od uno i planuje go zalozyc co ty na to?MikeHofi pisze:slusznie slusznie temperaturka jest tam wysoka... skompletowales moze zestaw wskaznikow ?? czy uzyles oryginalnego od UT
chcecie sie mailami wymieniac to sio mi na ogolny albo prv !!!MikeHofi pisze:No to ladniehehe elektoniczne sa cacy niestety takich nie moge dostac
masz jakies zdjecia swojego diabla ??
A Tobie co? Z całego wątku, to właśnie Twój post jest najmniej związany z tematem!mops pisze:chcecie sie mailami wymieniac to sio mi na ogolny albo prv !!!
Wystarczyło dorobić nowy downpipe i nie ma żadnego problemu.MikeHofi pisze:Jest tam malo miejsca musialem i tak kombinowac z tlumikiem przy turbo..gdybym mial silnik nizej wyjscie na tlumik bylo by w przekladni
No i owszem u mnie nie obylo sie bez dorabiania downpipe... to musisz miec prawie kat prosty zebys ominal przekladnie ?? czy jeszcze inaczej to rozwiazales ??Yaninnya pisze:Wystarczyło dorobić nowy downpipe i nie ma żadnego problemu.MikeHofi pisze:Jest tam malo miejsca musialem i tak kombinowac z tlumikiem przy turbo..gdybym mial silnik nizej wyjscie na tlumik bylo by w przekladni
Jaki kąt prosty? Z kołnierza turbiny wyszedłem kolankiem 90 st. w dół. Żadnych ostrych kątów nie robiłem. Jest wystatrczająco dużo miejsca na kolanko.MikeHofi pisze:No i owszem u mnie nie obylo sie bez dorabiania downpipe... to musisz miec prawie kat prosty zebys ominal przekladnie ?? czy jeszcze inaczej to rozwiazales ??
Mega problem to moze nie,ale moze macie to lepiej rozwiazane niz ja.Yaninnya pisze:Nic Ci nie prześlę, bo wciąż mam silnik wyjęty.A samo zdjęcie starego downpipe'a chyba Ci niewiele pomoże. Zresztą jakiś megaproblem się z prostej rzeczy zrobił.