Strona 3 z 3
dziwne przerywanie silnika!!!
: pn mar 31, 2008 9:06 pm
autor: MARCIN
Witam, ja juz chyba mam juz przyczyne tego szarpania i strzelania u siebie nie wiem jak u innych-nieszczelnosc zaraz za przewodem powietrza ktory idzie od przeplywomierza do turbo, tam na tym złączu mam zasmolone zaraz przy turbo. jezeli pogoda pozwoli to od jutra zaczynam zabawe

z moim punciakiem! oby sie udało bo na wakacje mala podkretka silnika tak ok 160-170 KM.
: pn mar 31, 2008 9:48 pm
autor: wsk
I problem rozwiazany

. Dwa weże były popękane bezposrednio za turbina i zaraz przed intelcoolerem. Autko śmiga jak wczesniej. Zero przerywania. Moc full dostepna oraz turbo dziura sporo mniejsza. Także jak komuś przerywa to szukac nieszczelnosci. Jak ino bedzie czas to wrzuce fotki wezy jak je roztargało

. Ruszam z MAF>MAP

.
dziwne przerywanie silnika!!!
: wt kwie 01, 2008 8:16 pm
autor: MARCIN
Moj problem to chyba to...
Tak jak widac w tym miejscu jest to strasznie okopcone ,osmolonei wydaje mi sie ze to jest przyczyna zlej pracy mojego silniczka.
co to jest? tam pewnie jest jakas uszczelka na laczeniu z turbina. ile ona kosztuje i czy da rade to wykrecic bez odkrecania kolektora wydechowego? pilne!!!
: wt kwie 01, 2008 8:39 pm
autor: ziuzio
Chodzi Ci o spływ oleju do miski olejowej?Jest tam uszczelka, do wymiany bez zrzucania dmuchawki.
Jeśli chodzi o muszle, to pod wydechową nie ma uszczelki, a pod zimną jest o-ring, do jego wymiany trzeba zrzucić suszarę:).
dziwne przerywanie silnika!!!
: wt kwie 01, 2008 9:08 pm
autor: MARCIN
czy suszara to kolektor wydechowy? na tym drugim rysunku lepiej jest to pokazane gdzie jest nieszczelnosc! tam jest jakas uszczelka?
Re: dziwne przerywanie silnika!!!
: wt kwie 01, 2008 10:34 pm
autor: JARO_Cz-wa
MARCIN pisze:czy suszara to kolektor wydechowy? na tym drugim rysunku lepiej jest to pokazane gdzie jest nieszczelnosc! tam jest jakas uszczelka?
Jeżeli z tego połączenia pomiędzy korpusem środkowym a muszlą wydechową wydostają Ci sie spaliny faktycznie to powiem Ci że niema tam uszczelki w tym miejscu. To jest zrobione na zasadzie pasowania do siebie dwóch powierzchni. Więc jeśli skręcenie tymi czterema śrubami wokół nic nie daje to pasowało by to rozebrać (wymontować ) i obadać dlaczego Ci tam kopci

Propo nalotu który widać na korpusie środkowym to obadaj organoleptycznie co to jest, czy aby nie jest to olej, bo jeśli tak to trzeba się zastanowić skąd się tam wziął

: wt kwie 01, 2008 10:43 pm
autor: mrowczan
Jak dla mnie to nie spaliny, tylko wlasnie olej - tez tak mialem, bo mi wezyk puszczal ze starosci, ale go wymienilem i jest gites. Moze Ci uszczelka puscila na tej flanszy od oleju, albo masz za slabo dociagniete srubki?
dziwne przerywanie silnika!!!
: śr kwie 02, 2008 8:20 pm
autor: MARCIN
ile kosztuje taka uszczelka i ten oring i gdzie go dostane? macie jakies adresy sklepow ? ale daje mi spalinami spod maski wiec gdzies ta nieszczelnosc musi byc! pytanie gdzie?
: śr kwie 02, 2008 10:01 pm
autor: JARO_Cz-wa
mrowczan pisze:... mi wezyk puszczal ze starosci, ale go wymienilem i jest gites...
Który wężyk

odpływowy oleju z turbiny

Re: dziwne przerywanie silnika!!!
: śr kwie 02, 2008 10:07 pm
autor: JARO_Cz-wa
MARCIN pisze:...ale daje mi spalinami spod maski wiec gdzies ta nieszczelnosc musi byc! pytanie gdzie?
A napewno to są spaliny, a nie spalajacy się na biało olej
Wybadaj skad Ci się kopci. Silnik Ci głośniej pracuje
Miejca gdzie moga wydostawać się spaliny to pomiedzy głowicą a kolektorem, dalej kolektor-turbo. Na downpinie raczej się śruby nieluzują. Może być jeszcze pęknięcie na kolektorze.

: śr kwie 02, 2008 10:52 pm
autor: hz10
masz pekniętą muszle turbiny można pospawać ale sam zachodzę w glowę czy nie założyć innej p&p
: sob maja 10, 2008 12:02 am
autor: skadubek
Witam czy serwo może mieć wpływ na przerywanie silnika

Przeszukałem wszytskie przewody , powymieniałem co trzeba i raczej układ mam szczelny

kable ok, i tak myśle nad serwo lub cewką

Tak mysle ze serwo bo np. stoie w korku i naciskam dynamiccznie kilka razy pedał hamulca i auto zaczyna przerywać coraz bardziej wiec albo cos z prądem albo przez serwo cisnienie ucieka

juz sam nie wiem...
: sob maja 10, 2008 9:11 am
autor: ZibiUT
Nie samo serwo a predzej zaworek w serwie. Dokładnie to ten zaworek jest na przewodzie .
: sob maja 10, 2008 8:34 pm
autor: skadubek
A jest to element wymienny??Rozbieralny itp.??
: pn maja 19, 2008 3:02 pm
autor: wsk
Powracam do starego problemu. Mianowicie MFA->MAP te termistorki co zakupiłem 2,2 kOhm dają zupełnie inne wartosci niz ten co jest w przepływce. Jak mierze ten z przeplywki miernikem i daj na mierniku pomiar oporu na 2K to ten co w przplywce pokazuje 64 a te co kupilem pokazuja 2100 - 2200 Ohm. Czyli raczej sa zle

.
Edit:
Mierzac te obtdwa termistory (ten co w przepływce i ten co kupiłem) obydwa zachowuja sie tak samo czyli jak ogrzewam to opór na nich spada czyli sa typu NTC. I teraz pytanie czy te wartosci odgrywaja bardzo wazna role czy chodzi tylko o to by były typu NTC?????