Strona 3 z 4
: czw sty 17, 2008 10:12 pm
autor: wsk
Lui pisze:60/60

Eee... nie jest tak zle

(chyba). Wezme -60 raczej.
: ndz maja 25, 2008 3:00 pm
autor: tusiu1988
Witam, nie jestem za bardzo w temacie co do blow off-a po co sie go montuje?Chyba nie tylko dla dzwięku, poprawia osiągi auta?czy cuś?
A i jeszcze co to za skrót DV?
: ndz maja 25, 2008 3:50 pm
autor: Lui
dump valve
: ndz maja 25, 2008 6:32 pm
autor: lukasz1t
tusiu1988 pisze:Witam, nie jestem za bardzo w temacie co do blow off-a po co sie go montuje?Chyba nie tylko dla dzwięku, poprawia osiągi auta?czy cuś?
Blow-off jest od tego, żeby nie rozsadziło turbiny. Jak trochę wdepniesz i puścisz pedał gazu (np. jak zmieniasz bieg) to przepustnica się na chwilę zamyka i powietrze tłoczone przez turbinę nie miałoby gdzie uciec. Bez BOVa turbina po kilku użyciach byłaby do wyrzucenia

: ndz maja 25, 2008 7:29 pm
autor: Lui
nie no aż tak to nie jest hehe
: ndz maja 25, 2008 7:37 pm
autor: lukasz1t
Jasne, że trochę przesadziłem, ale ogólnie rzecz biorąc BOV chroni turbinę przed uszkodzeniem

A w standardowych UT nie ma tego "gwizdu", bo (jak się nie mylę) to ciśnienie z turbiny po zamknięciu przepustnicy jest odprowadzane do wydechu.
Czyli ogólnie rzecz biorąc, BOV nie poprawia osiągów auta, a wszystkie turbodoładowane powinny go mieć

: ndz maja 25, 2008 9:21 pm
autor: JARO_Cz-wa
lukasz1t pisze:...bo (jak się nie mylę) to ciśnienie z turbiny po zamknięciu przepustnicy jest odprowadzane do wydechu...
Że niby gdzie ?

: ndz maja 25, 2008 10:04 pm
autor: ZibiUT
Nie do wydechu a ponownie do dolotu przed turbo.
: ndz maja 25, 2008 11:12 pm
autor: lukasz1t
Wygląda jednak na to, że się myliłem. W każdym razie dzięki za sprostowanie

: wt sty 20, 2009 9:52 pm
autor: tusiu1988
Mam kolejne pytanie mianowicie wiem jak podłączyć blow offa ale nie wiem co zrobić z seryjnym bovem!
1. jego sie wyciąga potem czy jak?
2. jak nie to co z wężem orginalnym powrotu powietrza z przed przepustnicy, wystarczy wyjąć i już, czy zaślepić? czy jak?
3. to samo pytanie o wężyk z kolektora bo podpinam go pod blowa a ten krucieć z bova też zaślepić?
: wt sty 20, 2009 10:05 pm
autor: pietro
tusiu1988 pisze:Mam kolejne pytanie mianowicie wiem jak podłączyć blow offa ale nie wiem co zrobić z seryjnym bovem!
1. jego sie wyciąga potem czy jak?
2. jak nie to co z wężem orginalnym powrotu powietrza z przed przepustnicy, wystarczy wyjąć i już, czy zaślepić? czy jak?
3. to samo pytanie o wężyk z kolektora bo podpinam go pod blowa a ten krucieć z bova też zaślepić?
Seryjnego DV wyciąg i zaślep
: wt sty 20, 2009 10:33 pm
autor: Luu
korek od wina w przewód przed turbo i zaślepione

: wt sty 20, 2009 11:22 pm
autor: wsk
Ja tam dalem duza srube i opaska zaciskowa i jest ok.
: wt sty 20, 2009 11:32 pm
autor: Tschoob
a jak mozna to zrobi profi ? np zakladajac ze skladajac silnik poprostu nie montuje DV...(bez druciarstwa ktory i tak najwiecej wyrzyma...)

: wt sty 20, 2009 11:56 pm
autor: Luu
Tschoob pisze:a jak mozna to zrobi profi ? np zakladajac ze skladajac silnik poprostu nie montuje DV...(bez druciarstwa ktory i tak najwiecej wyrzyma...)

Jak ty chcesz bez dv albo bova jeździć? Turbo ci niepożyje długo. A zatknięcie jednego otworu w przewodzie tuż za przepływkę po 1. nie jest druciarstwem a po 2. i tak tego nie widać (zakładając ze chcesz instalować bova) a jak zakładasz orginalny dv to nie było tematu bo nic nie przerabiasz
