Strona 3 z 4

: sob sty 19, 2008 8:52 pm
autor: hz10
da rade tylko podłącz go przez wyłącznik w kolektorze ten po lewej stronie

: pn sty 21, 2008 10:06 pm
autor: ostry
jak można zmniejszyć obroty kierownicy np. do 2 obrotów?

: pn sty 21, 2008 10:45 pm
autor: Lui
musisz sobie zmienić całą przekładnie kierowniczą :)

albo zastosować jakąś dodatkową przekładnię, ponoć są takie wynalazki

: sob lut 02, 2008 11:36 pm
autor: ostry
do czego są niebieskie przewody przymocowane do przedniej belki idą przy samym ic

: pn lut 04, 2008 2:44 pm
autor: ziuzio
Są od systemu zasysania oparów paliwa.

: pn lut 04, 2008 2:51 pm
autor: ostry
i gdzie to ma zasysać i czy to potrzebne bardzo ?

: pn lut 04, 2008 3:10 pm
autor: ziuzio
Opary ze zbiornika i dolotu są zasysane przez filtr znajdujący się w lewym przednim nadkolu i stamtąd do kolektora ssącego:).
Filtr ten(taka czarna puszka) powinna być wymieniana co jakiś czas, ale nikt tego nie robi, więc skuteczność tego rozwiązania po iluś tam latach jest wątpliwa-można wywalić wszystko, ale pamiętaj o zaślepieniu wszystkich wolnych końcówek, które zostaną po demontażu tego badziewia:).

: pt lut 15, 2008 12:16 pm
autor: ostry
gdzie można dostać takie uszczelki do turbo

: pt lut 15, 2008 1:14 pm
autor: JARO_Cz-wa
ostry pisze:gdzie można dostać takie uszczelki do turbo
Jakby Cie interesowała taka uszczelka to pochodzi to od fiata ducato 2,5td, cena około 10zł i duzo łątwiej dostać. Pomiedzy turbo a down-pina ja nie zakłądałem bo też nawet niedawno gdzieś znalazłem na necia że coś takiego wogóle istnieje i w kilku turbach które widziałem też niebyło, nie jest ona raczej aż taka istotna.

: pt lut 15, 2008 1:16 pm
autor: ostry
ta to mniej ważna z tamtą będzie problem

: pt lut 15, 2008 2:24 pm
autor: Lui
zamiast tej drugiej można dać pastę bo to już za wirnikiem, ja miałem na paście i nic mi nie wydmuchiwało

najlepsza ponoć metoda to splanować obie powierzchnie i założyć bez uszczelki

: pt lut 15, 2008 5:55 pm
autor: JARO_Cz-wa
ostry pisze:ta to mniej ważna z tamtą będzie problem
Co do tej drugiej uszczelki to możesz zrobić jak pisał Lui na paste bo najtaniej i sprawdza się, też tak mam poskaładane, a jak koniecznie się upierasz, że potrzebujesz uszczelke to kiedyś na ebayu znalazłem taki zestawik więc warto poszperać :wink:

: pt lut 15, 2008 9:49 pm
autor: ostry
a o jakiej paście mowa ?

: sob lut 16, 2008 11:55 am
autor: Lui
taka specjalna pasta do uszczelniania wydechów, ma konsystencje cementów, tubka wielkosci pasty do zębów kosztuje kilkanaście zł wystarcza na wiele razy

nie można jednak dawać tego przed turbo bo jest ryzyko że jakiś kawałek się urwie i uszkodzi wirnik

: sob lut 16, 2008 6:51 pm
autor: paullo
ja nie mam tej uszczelki i bez pasty i jest git