Strona 3 z 10

: czw lip 05, 2007 8:37 am
autor: mouk80
ziuzio pisze:Orzesz Ty bez pługa... no nieźle dostał ten blok:).
Z 1.3T będzie pasował, wizualnie trochę inny, ale wymiary te same, układ tłokowo-korbowy z 1.4T wchodzi w blok 1.3T bez problemu. I masz nawet już głowice z 1.3T, więc wszystko będzie grać:).
A czy mocowania silnika tez sa takie same?

No i czy bardzo na tym ucierpia osiagi? 1.3T ma jednak sporo mniejsza moc niz 1.4T :( Te roznice mocy wynikaja glownie z pojemnosci czy raczej innego osprzetu?

: czw lip 05, 2007 10:10 am
autor: ZibiUT
Pojemność to średnicaxskok. Średnica jest ta sama a skok jest inny.

: czw lip 05, 2007 11:39 am
autor: Lui
ale jak założy się wał+tłoki+korby z 1.3 to chyba będzie dalej 1.4 czy tak być nie może?

: czw lip 05, 2007 1:12 pm
autor: ZibiUT
Jak sama nazwa wskazuje pojemość skokowa zelezy od skoku wału.

Wiec zakładając, że przełozysz do bloku od 1,4 graty z 1,3 to bedziesz miec 1,3 a jak w druga stronę to bedzie 1,4

: czw lip 05, 2007 2:33 pm
autor: ziuzio
mouk80 pisze:
ziuzio pisze:Orzesz Ty bez pługa... no nieźle dostał ten blok:).
Z 1.3T będzie pasował, wizualnie trochę inny, ale wymiary te same, układ tłokowo-korbowy z 1.4T wchodzi w blok 1.3T bez problemu. I masz nawet już głowice z 1.3T, więc wszystko będzie grać:).
A czy mocowania silnika tez sa takie same?

No i czy bardzo na tym ucierpia osiagi? 1.3T ma jednak sporo mniejsza moc niz 1.4T :( Te roznice mocy wynikaja glownie z pojemnosci czy raczej innego osprzetu?
Mocowania pasują bez problemu, jeżeli założysz swój wał z korbami i tłokami to dalej będziesz miał 1.4T na mocniejszym bloku z 1.3T:).
Różnice mocy między 1.3T a 1.4T wynikają głównie z innych: elektroniki i dmuchawki w tych silnikach:). Pojemność(różnica zaledwie 71cm3:)) ma minimalne znaczenie:).

: pt lip 06, 2007 8:32 am
autor: mouk80

Mocowania pasują bez problemu, jeżeli założysz swój wał z korbami i tłokami to dalej będziesz miał 1.4T na mocniejszym bloku z 1.3T:).
Różnice mocy między 1.3T a 1.4T wynikają głównie z innych: elektroniki i dmuchawki w tych silnikach:). Pojemność(różnica zaledwie 71cm3:)) ma minimalne znaczenie:).
Ok, no to robie zmiane bloku na ten od 1.3T :)
wielkie dzieki za pomoc:)

: ndz sie 19, 2007 4:08 pm
autor: mouk80
no to mam kolejny problem:(
przy wymianie bloku rozpadlo mi sie jakies takie czarne pudeleczko boscha, ktore odpowiada za sterowanie wtryskiwaczami. Czy ma moze ktos cos takiego na sprzedaz?

: ndz sie 19, 2007 4:39 pm
autor: ziuzio
Czy chodzi Ci o taką czarną obudowę na kablach, która jest na listwie?
Jeśli o to, to jest to tylko osłona, nie mająca innej misji niż estetyczne ułożenie kabelków:).
Jeżeli to coś innego to najlepiej sprecyzuj gdzie to pudełeczko jest i ile kabli sie do niego podłącza.

: ndz sie 19, 2007 5:44 pm
autor: mouk80
ziuzio pisze:Czy chodzi Ci o taką czarną obudowę na kablach, która jest na listwie?
Jeśli o to, to jest to tylko osłona, nie mająca innej misji niż estetyczne ułożenie kabelków:).
Jeżeli to coś innego to najlepiej sprecyzuj gdzie to pudełeczko jest i ile kabli sie do niego podłącza.
To cos z boku ma takie bolce ktore sie wtyka do kostki w poblizu akumulatora. podczas odpinania tego od kostki boczna strona z bolcami wyleciala razem z połową plytki z jakimis ukladami. Na obudowie jest napis Bosch i cyferki. Wymiary tego to tak na oko 5cm dlugosc z 2 cm szerokosc i moze 3 cm wysokosc.
Jutro byc moze bede mial zdjecie.

: ndz sie 19, 2007 10:23 pm
autor: Lui
a to nie przekaźnik? ja mam tylko nie do końca sprawny, bo ten sprawny pumba wziął, może coś sie uda zrobić z dwóch :roll:

: ndz sie 19, 2007 10:53 pm
autor: mouk80
Lui pisze:a to nie przekaźnik? ja mam tylko nie do końca sprawny, bo ten sprawny pumba wziął, może coś sie uda zrobić z dwóch :roll:
byc moze przekaznik. wyglada to mniej wiecej tak:)

: ndz sie 19, 2007 10:59 pm
autor: ziuzio
Zapewne jest to przekaźnik pompy paliwa:).
Jeżeli działa, to znajdź jakąś obudowę i go ładnie schowaj:).

: pn sie 20, 2007 6:46 pm
autor: mouk80
wyglada to tak i nigdzie tego nie moge dostac:(
to jest sterownik pompy paliwa.

: pn sie 20, 2007 9:47 pm
autor: ZibiUT
wg katalogu InterCars mają aki przekaźnik na stanie .

Nie bosch ale hella zamiennik o nr 4RP 008 189-111
Nr oryginału 7628059

: czw sie 23, 2007 8:31 am
autor: mouk80
Zibi122 pisze:wg katalogu InterCars mają aki przekaźnik na stanie .

Nie bosch ale hella zamiennik o nr 4RP 008 189-111
Nr oryginału 7628059
Kupione.

Dzisiaj próba odpalenia bestii:)