Strona 14 z 99

: czw sty 22, 2009 10:19 am
autor: Tschoob
longguan ut czy pgt to tylko i wylacznie kwestia gustu jak dla mnie :) mi sie np bryla punto mniej podoba niz uno :)

: czw sty 22, 2009 10:49 am
autor: longquan
a jak z czesciami zmiannymi? bo powiem szczerze ze znalezc cos (nowego) do UT to byl niemały problem :(
punto wydaje mi sie bardziej popularne... ?

: czw sty 22, 2009 10:59 am
autor: Tschoob
pod wzgledem mechanicznym to ten sam silnik (1.4T) tak wiec z dostepnoscia czesci tak samo :)

: czw sty 22, 2009 4:07 pm
autor: szymons1990
co do tego uniaka z allegro za 1500 to w dniu naszego tragicznego wypadku bylismy go ogladac okazalo sie ze jest to 1.4n/a w stanie kiepskim niepolecam szkoda czas tracic

: czw sty 22, 2009 4:43 pm
autor: longquan
a co się stało?

: czw sty 22, 2009 6:23 pm
autor: ciemol
zobacz w dziale chwalimy sie pt uno mkII 1.4T

: sob sty 31, 2009 4:24 pm
autor: wsk

: ndz lut 08, 2009 12:01 pm
autor: Tschoob
http://www.hoermann-motorsport.de/index ... 114&spid=1 chip do pgt zwiekszajacy moc o 20 km od hormanna...do UT 1.4 tez by chyba pasowal,nie ?

: ndz lut 08, 2009 12:14 pm
autor: BARTEKcoupe
jeśli kompy te same to na pewno, ale chyba nie są te same

: ndz lut 08, 2009 12:37 pm
autor: turbomaniak
Napewno nie sa takie same. UT ma jetronic-a a PGT motronic-a. Motronic steruje paliwem i zaplonem a jetronic tylko paliwem, od zaplonu jest microplex

: ndz lut 08, 2009 12:43 pm
autor: ostry
500 euro za 20 km no nie wiem czy to sie opłaca :?

: pn lut 09, 2009 1:06 am
autor: ostry

: pn lut 09, 2009 2:15 am
autor: ciemol
za takie pieniadze warte uwagi

: pn lut 09, 2009 9:22 am
autor: turbomaniak
Nie wiem czy dobrze widze ale ta turbina ma wylamany kawalek lopatki wirnika, wiec nie wiem czy tak warto :?

: pn lut 09, 2009 9:31 am
autor: Bad_Soldier
nom jest ewidentnie uszkodzona !!! a luzy też pewnie ma ...