Strona 2 z 2

: sob wrz 30, 2006 4:40 pm
autor: McBanan
hehe jak on niema walka to ja jutro zrobie fotki swojego i jak zobaczycie to pierdykniecie :D u mnie najlepsza krzywka byla gorsza od tej co tu jest na fotce hehe

: sob wrz 30, 2006 4:54 pm
autor: chemmist
mops pisze:
chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,

walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu

: sob wrz 30, 2006 7:22 pm
autor: mops
chemmist pisze:
mops pisze:
chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,

walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu
to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak... ;-)

: sob wrz 30, 2006 7:40 pm
autor: chemmist
mops pisze:
chemmist pisze:
mops pisze:
walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu
to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak... ;-)
tak, wiem o tym problemie w gt, mój mechanik twierdził w zeszłym roku że wałek był ok, tym bardziej na hamowni wyszedł bardzo ładnie jak na serie wiec dałem sobie spokój. Pewnie wyślę wałek do heinricha....