Strona 2 z 2

: pn lis 05, 2007 8:04 pm
autor: kania_
korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby

: pn lis 05, 2007 8:58 pm
autor: hz10
kania_ pisze:korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby
a mnie sie wydaje że takie próby to troche taka rzeźba w gównie, dlaczego? ano dlatego że stara konstrukcja jest pancerna a z głowicy sohc mozna naprawde wiele wyciągnąć ( tekst nie dotyczy faktu jażeli korby i tloki pasują p&p do silnika dohc 16v) :wink:

: pn lis 05, 2007 11:43 pm
autor: DeviL
Hmm a jak sadzicie jaka wytrzymalosc maja korby i wal korbowy ?

: wt lis 06, 2007 8:12 am
autor: kania_
moje korby wytrzymaja spokojnie 700KM gwarantuja 800KM (pauter)
a tloki przy dobrej konstrukcji i dobrej dawce powinny 400KM

p.s.
co w przypadku una robi rakiete i spalanie zajebiste
mnie chodzi bardziej o 200 z kawalkiem

: wt lis 06, 2007 3:02 pm
autor: DeviL
Mnie bardziej interesuje wytrzymalosc seryjnych gratow w silnikach 1.3,1.4,1.6,2.0 n/a i turbo , ale tego chyba nikt nie wie :roll:
Wiadomo ,ze najszybciej tloki padaja , ciekawe jak z korbami i walami seryjnymi podkreslam :wink:

PS: w uno nawet 180km przy tak lekkiej budzie robi swoje :wink: