Strona 2 z 3
: sob wrz 09, 2006 5:57 pm
autor: wojtek
dzieki sprawdze musze zdemontowac chlodzenie wtrysku

: pn wrz 11, 2006 9:09 am
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 9:28 am
autor: Lui
ściągnij ten cienutki wężyk co idzie do kolektora i sprawdź czy się da dmuchać/ciągnąć jak tak to zepsuty jest
: pn wrz 11, 2006 10:07 am
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 10:23 am
autor: ZibiUT
A jak sprawdziłeś bączek??
Tam są dwa węzyki, jeden to powrót paliwa do baku a drugi podciśnienie do kolektora ssącego. Zdejmij powrót, kawałkem wężyka połącz bączek z butelką i przekręc kilka razy silnikiem. Jezeli pojawi się paliwo to wstępnie coś działa.
Potem sprawdz tak jak napisał lui. Sprawdz jeszcze czy tn węzyk nie jest gdzies pęknięty.
Kompa nie rozbieraj. Sprawdz połączenia podciśnien do niego.
Co do przepływki to nie radził bym otwierać . Ewentualnie możesz pokręcić śrubką na imbusa pod takim małym kapselkiem.
Co do spalania to ja miałem podobnie jak nie wracało paliwo do baku. Za 50 zł zrobiłem 50 km, teraz kiedy mam wieksze wtryski robie przy przyciskaniu podobne przebiegi.

: pn wrz 11, 2006 11:40 am
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 11:48 am
autor: ZibiUT
Jak wręcasz to zmniejszasz ilość powietrza omijającego klapkę a wiec zwiekszasz ilość paliwa. Jezeli bedziesz wykręcał to zmniejszysz ilość paliwa.
: pn wrz 11, 2006 4:04 pm
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 4:08 pm
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 4:12 pm
autor: ZibiUT
Az tak dużo raczej nie dasz rady ale trzeba uwazać. Gdybyś miał wskaźnik AFR odpowiedni to wtedy można postroić ale bez bedzie ciężko
: pn wrz 11, 2006 7:35 pm
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 7:50 pm
autor: DeviL
Hehe mialem tak samo , map sensor zmienilem i dziala .
: pn wrz 11, 2006 8:31 pm
autor: wojtek
: pn wrz 11, 2006 8:34 pm
autor: DeviL
O czym ty gadasz? Niech ktos obada Ci czy map sensor daje odczyty jak nie to kup se mpx4250ap ja kupilem 100zl i bangla
: pn wrz 11, 2006 8:45 pm
autor: ZibiUT
w UT map jest w mikroplexie i łatwo i tanio mozna kupić