Strona 2 z 6

: ndz lip 16, 2006 8:34 am
autor: chemmist
ziuzio pisze:
klimczok3 pisze: Mam tylko problem z pierścieniami, w aso chcą 450 zł za kmpl.,wie ktoś gdie można kupic taniej?
Próbuj w zwykłych sklepach motoryzacyjnych typu Fota, Motorex, Intercars, JC(lub jakieś podobne w Twoim mieście).
Średnia cena kompletu pierścieni do 1.4T nie przekracza ~300zł.
z tym że pierścienie zamienniki nie pasują, tylko ASO

: ndz lip 16, 2006 9:49 am
autor: klimczok3
Dlaczego te pierścienie mają nie pasowa,przecież wymiary sie zgadzają!!
Gośc w sklepie znalazł dwa typy i kazał mi stare przemieżyc.No niby są takie same wymiary to co?zamki nie pasują.Znalazłem po cenie 45zł na jednego tłoka.

A może ktoś z was ma znajomości w aso i może od nich taniej wyrwac??

: ndz lip 16, 2006 10:33 am
autor: jugo500
dokładnie taka prawda :roll: Ja jeszcze nie spotkałem GT w dobrym stanie :cry:

: ndz lip 16, 2006 10:39 am
autor: ziuzio
chemmist pisze: z tym że pierścienie zamienniki nie pasują, tylko ASO
Ciekawe czemu:)? Kupowałem jakieś dwa miesiące temu pierścienie Goetz'a do 1.4T i wszystko grało:). A w ASO po prostu pakują pierścienie Goetz'a w pudło Fiata i za to biorą tyle kasy.

Po 45zł od dziury są polskie Primy, też bardzo dobre pierścienie, tylko sprzedającemu trzeba zwrócić uwagę na materiał z którego wykonane są pierścienie.

: ndz lip 16, 2006 10:43 am
autor: klimczok3
Ziuzio a te Goetzy po ile płaciłeś i gdzie je dostałeś?

: ndz lip 16, 2006 11:16 am
autor: ziuzio
Kupiłem je w Motorexie za 260zł. Ale podobno w Focie też są:).

Re: Kupiłem Punto GT początek moich problemów!!!!!

: ndz lip 16, 2006 6:52 pm
autor: chemmist
klimczok3 pisze:Zakupiłem 2 tyg temu piękne srebrne Punto GT.Wszystko pięknie i wspaniale, aż dwa dni później zobaczyłem piękny biały dumek z rury wydechowej mojego nowiutkiego samochodu :?: Pojechałem na test co2 i pan mechanik stwierdził że padła uszczelka pod głowicą.
Wziołem sie do roboty.Zakupiłem części i rozbieram!
co sie okazało!?!
luz na pierścienach 1,5mm,turbina padnięta,wypier... amortyzatory,kszywa głowica itd....
A teraz do konkretów! potrzebuje pomocy,a mianowicie gdzie można kupic turbine nową albo regenerowaną.Czy są jakieś zamienniki?Moja do regeneracji sie ponoc nie nadaje!!! zrobiłem tym autkiem 250 km i cały czas stoi na warsztacie,remont silnika zrobiłem ale problem z tą turbiną!
pomóżcie mi uwieżyc w FIATa.
a jeszcze mam jedno pytanie, czy możesz napisać czy nabyłeś którreś z gt z allegro? na bierząco śledze te które tam są i jestem ciekawy który ze sprzedawców tak cie urządził :evil:

: ndz lip 16, 2006 7:02 pm
autor: klimczok3
Znalazłem ogłoszenie sprzedaży w miejscowej gazecie ANONSE, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem sie że jest wystawione na allegro.Taki srebrny punciak na 15"alusach dosyc ładny.Cene miał chyba 9800,a wyrwałem go dokładnie za 7800.Niestety nie pamiętam nicku sprzedawcy,ale miał też inne przedmioty na aukcjach. Jak wiesz o kogo chodzi to daj znac chętnie mu pojade....

Re: Kupiłem Punto GT początek moich problemów!!!!!

: ndz lip 16, 2006 7:09 pm
autor: Mario_
Czym jeździłeś wcześniej, skoro nie zauważyłeś, że samochód nie jedzie ?

: ndz lip 16, 2006 7:16 pm
autor: klimczok3
A kto powiedział że on nie chodził!?
On pięknie chodził i gdyby nie biały dymek z wydechu nawet bym go o nic nie podejżewał.
A czym jeździłem - chyba wszystkim :lol:

: ndz lip 16, 2006 7:31 pm
autor: Mario_
UPG to jedna rzecz a 1,5 mm luzy na tłokach to druga, samochod z takimi luzami nie ma kompresji raczej i w związku z tym nie jedzie, kopci na niebiesko etc...

: ndz lip 16, 2006 7:36 pm
autor: klimczok3
oprucz tego że dymił zagotował mi wode, i jak już pisałem pojechałem na test CO2 w wodzie i okazało sie że uszczelka. Jak ściągnołem głowice wszystko wyszło, pierścienie, turbina itd...

: ndz lip 16, 2006 7:49 pm
autor: rosssssa
Jak masz go rozebranego i z tego co piszesz wnioskuje że sam go rozbierałęś.
To wymieniaj pierścionki zobacz panewki i jeździj dalej. Silnikiem się nie stresuj.

Pierścienie w tym modelu wykonane są z papieru i przy takim przebiegu trzeba je wymienić. Jak samochód by mocno po dupie nie dostawał :wink:

: ndz lip 16, 2006 7:53 pm
autor: Mario_
Znaczy się jeździł cudownie a po 250km padła UPG i przy okazji pierścienie i turbo ? Jak dla mnie to niezbyt prawdopodobne... Chociaż te 250km to mogłybyć najgorsze w jego życiu.

: ndz lip 16, 2006 7:55 pm
autor: klimczok3
Dzięki rosssssa za wsparcie, tak właśnie zrobie tylko pozostaje ta za....na turbina jutro ją śle do turbo-teca na remoncik,a w razie czego kupie nową. Takie jest życie!!!!!

Mario_ masz racje albo ja go zajezdziłem na tych 250 km,albo żeczywiście nie chodził tak jak Punto GT.Ocenie to po remoncie