Strona 2 z 2
: śr kwie 26, 2006 8:14 am
autor: ZibiUT
rafalmaxi pisze:a zjakiego to auta te wtryski?
Vectra B 2.0 16V
: wt maja 16, 2006 10:27 am
autor: ZibiUT
Wtryski zamontowane ale niestety okazalo sie ze jest za malo miejsca na listwe a po skruceniu przewodow, grzybki zaczely cieknąć.
Musialem je wyrzucić i zacisnąlem przewody prosto na wtryskach obcinajac kawałek tego plastiku co zawleczka sie na nim trzymała. Teraz jest wszystko OKi.
Samochodzin nareszcie zapalil.

Teraz zostało zrobić wydech i poprawić elektryke i zamontowac smt6
: wt maja 16, 2006 4:41 pm
autor: marcin77
na dużo więcej KM liczysz

: wt maja 16, 2006 11:36 pm
autor: ZibiUT
Hmm
jeszcze nie wiem ale jak dobrze się wszystko zestroi to chciał bym około 160 km ale jak zrobie 140 to tez bedzie fajnie
Dziś wyszedł kolejny problem a mianowicie coś termostat się przyciął i nie puszcza na chłodnice. szybko silnik sie nagrzewa
Musze toi jutro sprawdzić
: śr maja 17, 2006 7:53 am
autor: rosssssa
Zibi122 pisze:jeszcze nie wiem ale jak dobrze się wszystko zestroi to chciał bym około 160 km ale jak zrobie 140 to tez bedzie fajnie
Ja troszke nie w temacie jestem. Ale czy masz coś oprócz wtrysków wymienionego????
Czy samymi wtryskami mozna az tak dodać kucyków

: śr maja 17, 2006 8:16 am
autor: ZibiUT
Samymi wtryskami nic nie zrobisz. Wtryski mają obliczona wydajność dla danego samochodu. Jezeli tak jak ja chce podnieść znacznie ciśnienie, mam zmieniony wałek i pare innych rzeczy to przy pomocy smt6 powinienem dać rade wszystko wysterowac do poprawnej pracy i odpoiwedniej mocy.
Wtryski w Punto GT maja na tyle duzą wydajność, że nie potrzebujesz ich zmieniac bo starczą gdzis do 180-190 km
: śr maja 24, 2006 9:41 pm
autor: rafalmaxi
ile maja cc seryjne wtryski w uno 1.3 turbo rok 88
: sob wrz 30, 2006 8:32 pm
autor: ZibiUT
Uzupełnienie tematu
Ja mam 1,3T tak dla przypomnienia
Nie zamontowałem tych aluminiowych grzybków bo ciekły.
Zdjąłem uszczelniacze, odciąłem jeden kawałek plastiku co wchodzi zawleczka(pierwsze wciecie) i na tym nasunąłem weżyk i zacisnąlem opaską fabryczną .
Ważne aby długość wężyków była możliwie najwieksza ponieważ od temperatury napiete węzyki pękały lub zastosować trzeba węże zbrojone w stalowym oplocie bo zwykłe nie dają rady jak sa za krótkie.
Wtryski nie sa zbyt dużej wydajności. Jak bym wiedział kupił bym wieksze jednak.
: ndz paź 01, 2006 8:37 am
autor: Yaninnya
rafalmaxi pisze:ile maja cc seryjne wtryski w uno 1.3 turbo rok 88
Totalnie z glowy (wszystkie "pomoce naukowe" mam w domu) - 179 cc/min. Uno Turbo 1.4 chyba 210 cc/min. Moge sie jednak troche mylic.