Strona 2 z 2

: pn sty 30, 2006 3:49 pm
autor: murcki
murcki pisze:To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:
No właśnie pytam się - co to za ciekawy przyrząd do sprawdzania uszczelek głowicy, to się okazuje że to miernik CO. Twierdzą, że nie pokazuje ani odrobiny spalin w układzie chłodzenia. No to teraz już w ogóle nie wiem. Rozbierać silnik? Rozbierać samą sprężarkę (może ona puszcza wodę?), czy co? Tak czy inaczej kupa kasy (która miała być na blacharkę) w plecy :(

: pn sty 30, 2006 4:27 pm
autor: ZibiUT
Wyjmij sprezarke . Bedzie taniej. Ewentualnie odkręć downpipe i bedziesz widział co masz w wydechu że kopci

: pt lut 03, 2006 10:20 pm
autor: marcin77
murcki pisze:To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:
prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, :?: coś w tym jest

: sob lut 04, 2006 6:38 pm
autor: mops
marcin77 pisze: prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, :?: coś w tym jest
ale jemu nie ubywa oleju a wody...

: sob lut 04, 2006 6:46 pm
autor: marcin77
no dobra ale biały dymek to nie ubywanie oleju ani wody w moim przypadku, a jak u mruckiego ubywa wody to gdzies musi kapac albo spalać się :wink: