Strona 2 z 2

: śr sty 04, 2006 5:19 pm
autor: apac
Yaninnya pisze: Następnym razem spróbuj Castrola TWS'a. Kosmiczny olej. :wink:
Castrol RS spowodowal rozszczelnienie nie najnowszych juz uszczelek, ciekla nawet ta pod glowiczka, chociaz (przy remoncie glowicy) byla zakladana nowa na odpowiednio przygotowana powierzchnie i dokrecana zgodnie z instrukcja :? Jesli TWS ma podobne myjaco/rozszczelniajace wlasciwosci to chyba go sobie daruje (chociaz z tego co slyszalem to swietny olej). silnik byl docierany i jezdzony na 10w40 lotosa-poprzedni wlasciciel :? :wink: ale jak na razie ma sie nie najgorzej (poza turbina ktora regenerowalem) Moze taki powinienem nadal wlewac :wink:

: sob sty 14, 2006 4:08 pm
autor: apac
Yaninnya pisze: Ale o ile same filtry K&N są doskonałe, o tyle ich kity często są totalną porażką.
cena za kit (w porownaniu do wersji dla innych bolidow) nie jest tragiczna jak na k&n :roll: :wink: Z tego co pamietam "leon" za to samo zaplacil okolo 280zl :roll: chociaz ciezko to nazwac kitem... Mocuje sie go bezposredniu na przeplywce, dolaczona rura (nawiew) ma bardzo mala srednice, ale niewiele wieksza by sie tam zmiescila bez kombinacji-wiec chyba i tak to zaloze, nie pomoze, nie zaszkodzi. W ten oto sposob go zamontowalem :arrow: Chyba ma troche chlodniej, choc niewiele.

Obrazek
Obrazek