Strona 2 z 2
: śr sty 04, 2006 5:19 pm
autor: apac
Yaninnya pisze: Następnym razem spróbuj Castrola TWS'a. Kosmiczny olej.
Castrol RS spowodowal rozszczelnienie nie najnowszych juz uszczelek, ciekla nawet ta pod glowiczka, chociaz (przy remoncie glowicy) byla zakladana nowa na odpowiednio przygotowana powierzchnie i dokrecana zgodnie z instrukcja

Jesli TWS ma podobne myjaco/rozszczelniajace wlasciwosci to chyba go sobie daruje (chociaz z tego co slyszalem to swietny olej). silnik byl docierany i jezdzony na 10w40 lotosa-poprzedni wlasciciel

ale jak na razie ma sie nie najgorzej (poza turbina ktora regenerowalem) Moze taki powinienem nadal wlewac

: sob sty 14, 2006 4:08 pm
autor: apac
Yaninnya pisze: Ale o ile same filtry K&N są doskonałe, o tyle ich kity często są totalną porażką.
cena za kit (w porownaniu do wersji dla innych bolidow) nie jest tragiczna jak na k&n

Z tego co pamietam "leon" za to samo zaplacil okolo 280zl

chociaz ciezko to nazwac kitem... Mocuje sie go bezposredniu na przeplywce, dolaczona rura (nawiew) ma bardzo mala srednice, ale niewiele wieksza by sie tam zmiescila bez kombinacji-wiec chyba i tak to zaloze, nie pomoze, nie zaszkodzi. W ten oto sposob go zamontowalem

Chyba ma troche chlodniej, choc niewiele.
