Strona 2 z 2
: pt gru 16, 2005 6:35 am
autor: mops
ziuzio pisze:mops pisze:
a to nie jest tak ze na podstawie cisnienie koryguje troche kat wyp zaplonu ??

Zamieszałem, w 1.4T tak jest, w 1.3T MAP służy tylko do korekcji kąta wyprzedzenia zapłonu, pośrednio wpływając na czas wtrysku(bo z Micro ECU od wtrysku bierze tylko impuls kiedy ma "wtrysnąć").
HAHA !!!!!
MAMY CIE !!!!

: ndz gru 18, 2005 3:29 pm
autor: Yannick
Mój problem rozwiązał się sam. Nie potrzebnie sprawdzałem w ogóle wskaźnik. Byłem u mechanika w sprawie wydmuchanej uszczelki pod kolektorem i okazało się, że mam odkręcony kolektor od głowicy. Jedna szpilka się urwała i na razie wszystko się trzyma na pozostałych, ale teraz turbo już ładuje, tylko ile to jeszcze nie wiem, bo nie miałem kiedy porządnie tego przetestować. Da się zdjąć kolektor, żeby wykręcić tę złamaną szpilkę bez zdejmowania głowicy? Bo wolałbym tego nie robić (koszty uszczelki, śrub i planowania

)?