Wskaźnik doładowania czy padła turbina?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

ziuzio pisze:
mops pisze:
a to nie jest tak ze na podstawie cisnienie koryguje troche kat wyp zaplonu ??
:oops: Zamieszałem, w 1.4T tak jest, w 1.3T MAP służy tylko do korekcji kąta wyprzedzenia zapłonu, pośrednio wpływając na czas wtrysku(bo z Micro ECU od wtrysku bierze tylko impuls kiedy ma "wtrysnąć").
HAHA !!!!!


MAMY CIE !!!! :yay: :yay:
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Mój problem rozwiązał się sam. Nie potrzebnie sprawdzałem w ogóle wskaźnik. Byłem u mechanika w sprawie wydmuchanej uszczelki pod kolektorem i okazało się, że mam odkręcony kolektor od głowicy. Jedna szpilka się urwała i na razie wszystko się trzyma na pozostałych, ale teraz turbo już ładuje, tylko ile to jeszcze nie wiem, bo nie miałem kiedy porządnie tego przetestować. Da się zdjąć kolektor, żeby wykręcić tę złamaną szpilkę bez zdejmowania głowicy? Bo wolałbym tego nie robić (koszty uszczelki, śrub i planowania :()?
ODPOWIEDZ