Strona 2 z 3
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 6:54 pm
autor: Edvin
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 7:52 pm
autor: M@teu$z1992
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 8:21 pm
autor: DeviL
A jakies t25 np z nissana 200sx 1.8 by nie podeszlo pod ori kolektor ?

Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 8:29 pm
autor: M@teu$z1992
kolego Edvin musze napisać tutaj bo mi sie cos pierniczy i nie moge wysłac nic na priva.
na tej którą ja ci poleciłem wiecej KM dmuchniesz no i jest wytrzymała. A przerabianie to tylko z downpipem bo musisz sobie wyciąć flansze i wyspawac downpipe(no chyba ze ktoś ma cos takiego gotowe).
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 10:09 pm
autor: Edvin
Panowie a mozecie pisac jasniej

Wielkie przepraszam, ale jestem totalnie zielony xD to teraz pytanie, lepiej ta, którą polecił M@teu$z1992, czy lepiej oslawiona gt2056s ? i co powiecie o tych 2, co znalazlem -
http://allegro.pl/turbosprezarka-bmw-3- ... 90051.html" target="_blank i
http://allegro.pl/show_item.php?item=1618025007" target="_blank ? proszę o pomoc, chciałbym w poniedziałek już zamówić i dać mechanikowi, żeby wsadził mi ja do mojego pgt i w koncu sobie pojezdzic

Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 10:45 pm
autor: DeviL
Nie mozesz brac turbo GT2056V bo V znaczy zmienna geometria wiec nie bedzie dzialac . Dodatkowo jak nie dasz czegos co pasuje wymiennie to normalny mechanik se nie poradzi , ponarzeka i oleje sprawe.
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 10:55 pm
autor: BARTEKcoupe
gt2056s(gt20s) jest fajną turbinką, ale:
-seryjne wtryski nie ogarną raczej tego na najmniejszym doładowaniu
- dp trzeba struga nowe
-trzeba rozwiercić otwór pod klapka wg
- podgiąć odpowiednio ramie wg
- wykręcić szpilki i rozwiercić gwinty po nich
- zredukować wejście do turbo
- odpowiedni ustawi muszle
Żadne inne turbo nie podejdzie p&p i nieogarnięty mechanik załamie ręce
po drugie primo ta turbawa z bmw w ogóle nie pasuje

Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 11:02 pm
autor: Edvin
Nie no, mechanika mam ogarniętego i sobie raczej by z tym poradził

tylko tez, nie chciałbym poleciec w koszty. nie zalezy mi na wiekszej mocy. moze byc, ale nie musi, seria mi wystarcza. Poradzcie prosze, brac seryjna czy ktoras z tych co polecaliscie ?
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 11:06 pm
autor: Edvin
http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco- ... 11894.html" target="_blank" target="_blank z ta bedzie duzo kombinowania, zeby wsadzic do autka ?
a nowe wtryski, to jakie ? gdzie ? i ile zaplace

?
Re: Turbo PGT
: czw cze 09, 2011 11:20 pm
autor: DeviL
A robisz ponad 200km ,ze takie duze turbo chcesz dawac ? Pewnie nie , to mowie wsadz jakies t2/t25 i tyle .
Re: Turbo PGT
: pt cze 10, 2011 2:54 am
autor: turbomaniak
Bradzo podobna turbina jest w renault 1.9TD, dp pasuje p&p, trzeba przerobic wyjscie pow. z turbo tzn. uciac przekrecic o 90 st i przyspawac na wzor z punto(jesli mechnik ma tig'a nie ma problemu), dodatkowo trzeba pokombinowac z doprowadzeniem oleju, jej plus to ze jest chlodzona woda.
BTW jedz do dj'o albo do lui'ego bo to twoja okolica i napewno chlopaki doradza i bez watpienia zrobia co trzeba

Re: Turbo PGT
: pt cze 10, 2011 10:30 am
autor: Edvin
Chyba jednak będę chciał kilka koni więcej wykrzesać z mojego pgt. Tak więc chyba padnie na turbine gt2056. Tylko pytanie, jakie wtryski i gdzie moge kupić ?
Re: Turbo PGT
: pt cze 10, 2011 11:42 am
autor: M@teu$z1992
wtryski i pompe paliwa mozesz kupić np. od fiata coupe 16vt. mozesz szukac na allegro coupe na części albo mozesz poszukac po forach poświeconych fc
Re: Turbo PGT
: pt cze 10, 2011 12:43 pm
autor: BARTEKcoupe
wtryski kup z coupe 20vt najlepiej, bo z 16vt seryjny komp nie da sobie rady.
Re: Turbo PGT
: pt cze 10, 2011 1:06 pm
autor: Edvin
Czyli najlepiej, zebym jeszcze zainwestowal w ecu mastera ?