Strona 2 z 2
: pn gru 05, 2005 11:35 am
autor: dr kozioł
cisnienie oleju caly czas ponad 3 bary - to bardzo ciekawa kwestia....... jeszcze tak sie nie spotkalem w zadnym aucie zeby po nagrzaniu na wolnych obr trzymal 3 bar...
: pn gru 05, 2005 4:26 pm
autor: Yannick
Się okaże proszę Państwa co i jak, bo jade po niego za godzinkę. Jeszcze looknę na to ciśnienie oleju. Aha, właścieciel twierdzi, że jechał nim 220 i jeszcze był zapas. To by mogło sugerować 140KM...
Więcej napiszę jak pojeżdzę.
Dziękuję za wskazówki i serdecznie pozdrawiam!
: pn gru 05, 2005 8:18 pm
autor: mops
Yannick pisze:Się okaże proszę Państwa co i jak, bo jade po niego za godzinkę. Jeszcze looknę na to ciśnienie oleju. Aha, właścieciel twierdzi, że jechał nim 220 i jeszcze był zapas. To by mogło sugerować 140KM...
Więcej napiszę jak pojeżdzę.
Dziękuję za wskazówki i serdecznie pozdrawiam!
ja licznikowo to jechalem tez tyle wiec tym sie nie sugeruj (a moje uno to seria)
to cisnienei to ciekawe... ciekawe jak gesty tam jest olej

: pn gru 05, 2005 8:45 pm
autor: Yannick
Stało się! Stoi w garażu. Olej jest ponoć 10w40, półsyntetyk

. Daje dużo radości z jazdy

. Jak porobię jakieś zdjęcia na własnym podwórku to się oficjalnie zapytam o pozwolenie na podłączenie się do Was: Dumnych Ujeżdzaczy Uturbionego Unolota

.
Pozdrawiam!!
: pn gru 05, 2005 9:52 pm
autor: murcki
Yannick pisze:Stało się! Stoi w garażu. Olej jest ponoć 10w40, półsyntetyk

. Daje dużo radości z jazdy

. Jak porobię jakieś zdjęcia na własnym podwórku to się oficjalnie zapytam o pozwolenie na podłączenie się do Was: Dumnych Ujeżdzaczy Uturbionego Unolota

.
Pozdrawiam!!
A to trzeba prosić o pozwolenie?!

Cholera, nie wiedziałem

To w takim razie ja też się pytam: mogę być z Wami? Mogę? Ślicznie proszę

: pn gru 05, 2005 10:03 pm
autor: Yannick
Oj czepiasz się ;p
: pn gru 05, 2005 10:32 pm
autor: ziuzio
Koledze gratulujemy UTa

!!
: wt gru 06, 2005 10:21 am
autor: mops
Yannick pisze:Jak porobię jakieś zdjęcia na własnym podwórku to się oficjalnie zapytam o pozwolenie na podłączenie się do Was: Dumnych Ujeżdzaczy Uturbionego Unolota

.
Pozdrawiam!!
jak bedziesz pisal takie byyzzzyyyduuuuryyyyy (pozwolenie itp...) to sie pogniewamy!!
Tu Kazdy jest mile widzialny kto sie interesuje UT`em lub chcialby sie zainteresowac. Nie ma zadnych pozwolen, autoryzacji itd...
Witamy w klubie !!!!!
: wt gru 06, 2005 8:52 pm
autor: Yannick
Oki, dotarło

. Tak więc dziękuję za ciepłe powitanie i deklaruję, że będę to forum chętnie odwiedzał.
Wprowadziłem już nawet parę zmian do wizji poprzedniego właściciela, a mianowicie zdjąłem te halogeny ze zderzaka i odfoliowałem przednie szyby (jeżdzę głównie po ciemku, a były mocno przyciemnione).
Mam za to następujący problem - sportowy, końcowy tłumik mugena. Czym zastąpić to coś, tak, żeby za parę złotych było ciszej? Bo przy 4000 wytrzymać nie idzie... A może chce ktoś kupić? ORYGINALNY z małym przebiegiem...
: wt gru 06, 2005 10:26 pm
autor: ziuzio
Wstaw oryginalny tłumik z UTa, bądź podjedź do jakiegoś porządnego tłumikarza i zrób tłumik końcowy komorowy, a nie przelotowy żeby było ciszej

. Nie wstawiaj tylko żadnych tłumików od Poldka czy innych badziewiów(bez obrazy dla Poldków oczywiście;)), chyba że mają średnicę na wejściu min. 50mm (bo tyle ma seria).
A jaka jest średnica wejścia tego Twojego tłumika??
I za ile chcesz go pchnąć??
: wt gru 06, 2005 11:12 pm
autor: Lui
Ja nie mam żadnych tłumików i na hałas nie narzekam... cichszy jest od mojego 1.0 ....
: śr gru 07, 2005 12:53 pm
autor: Yannick
W związku z moim pierwszym upomnieniem na tym forum ;-p przenoszę zawartość tego posta do nowego tematu w dziale technicznym.
Pozdro for Mops

;-)
: śr gru 07, 2005 1:58 pm
autor: mops
Yannick pisze:Problem z tłumikiem jest taki: ..............
do odpowiedniego dzialu mi zmykac z problemami i modami

Re: ;-)
: śr gru 07, 2005 10:14 pm
autor: murcki
mops pisze:
do odpowiedzniego dzialu mi zmykac z problemami i modami

Jaki zasadniczy
