Strona 2 z 2

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw lut 24, 2011 10:31 am
autor: mlody2788
Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 09, 2011 9:09 am
autor: omagi
A ja mam pytanie.
Gdzie można kupić turbiny z serii GT jak GT28RS albo GT25?
gt25 jak coś w przyszłości do mojego gt a 28 to do octavi 1.8t.
Czy one w jakichś samochodach jeździły?
Jakiś kontakt by się zdał na firmę co sprzedają takie coś.

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 09, 2011 9:17 am
autor: chemmist
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)
do GT są dostępne śruby arp? gdzie je można kupić?
tak samo spesso, strona producenta nie działa od kilku dni, wiem ze oficjalny przedstawiciel jeszcze parę lat temu mieścił się w Warszawie przy Skrze, ale nie mogę sobie za nic przypomnieć ich nazwy :?

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 09, 2011 9:34 am
autor: goofer007
Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.

Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Inną sprawą jest sens ich kupowania :)

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 09, 2011 5:19 pm
autor: McBanan
goofer007 pisze:Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.

Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Inną sprawą jest sens ich kupowania :)

Sensem kupowania chyba jest to, ze moze komus latwiej jest nalozyc(nacelowac) glowice na blok :mrgreen:
Mysle ze zastosowanie nowych srub dobrej firmy jest wystarczajacym rozwiazaniem w przypadku tych silnikow tymbardziej ze cena jest smieszna :yay:

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw mar 10, 2011 4:15 pm
autor: 2rotor
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)
A to ciekawe z tym twin turbo w starym R4, zapytam więc po co? Co to ma dać?

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw mar 10, 2011 4:46 pm
autor: adrian055
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw mar 10, 2011 7:48 pm
autor: skadubek
adrian055 pisze:
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek

Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga :roll:

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw mar 10, 2011 7:51 pm
autor: BARTEKcoupe
też sensu nie widzę :wink: sensowne jest tylko 2.0 :cisza:

Re: Punto Gt i GT2259s

: czw mar 10, 2011 8:29 pm
autor: adrian055
dlaczego wiecej stoi niz jezdzi?, sens ja mam swoj :D a wy myslcie:D powiem tyle w fazach testu zwijalo to asfalt

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 30, 2011 6:16 pm
autor: mlody2788
skadubek pisze:
adrian055 pisze:
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek

Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga :roll:
Chciałem przetestować to rozwiązanie, ale jak na razie zawita gt2259s i zobaczymy jak to będzie jeździło :)

Re: Punto Gt i GT2259s

: śr mar 30, 2011 6:30 pm
autor: DeviL
Ostatnio wybadalem http://www.emp-turbo.pl" target="_blank ludzik erni z forum fiata coupe robi roznego rodzaju hybrydy wg t25/t28/t3 zwiekszajac wydajnosc ;) Fajna sprawa jak komus nie wejdzie wieksze turbo . Na turbokillers forum tez jest info o tym wiadomo czemu.

Re: Punto Gt i GT2259s

: wt lip 12, 2011 2:58 pm
autor: mlody2788
GT2259 założone wrazenia całkiem pozytywne, od 2k już zaczyna się boost pojawiać. 1.3 Bara mam w okolicach 3500. możliwe że dołem się jeszcze poprawi jak podłącze zawór do regulacji, narazie jest wąż od aktuatora bezpośrednio do turbo i za szybko zaczyna uchlać wg.