Punto Gt i GT2259s

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

mlody2788
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
Miejscowość: Myślenice
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: mlody2788 »

Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: omagi »

A ja mam pytanie.
Gdzie można kupić turbiny z serii GT jak GT28RS albo GT25?
gt25 jak coś w przyszłości do mojego gt a 28 to do octavi 1.8t.
Czy one w jakichś samochodach jeździły?
Jakiś kontakt by się zdał na firmę co sprzedają takie coś.
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: chemmist »

mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)
do GT są dostępne śruby arp? gdzie je można kupić?
tak samo spesso, strona producenta nie działa od kilku dni, wiem ze oficjalny przedstawiciel jeszcze parę lat temu mieścił się w Warszawie przy Skrze, ale nie mogę sobie za nic przypomnieć ich nazwy :?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: goofer007 »

Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.

Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Inną sprawą jest sens ich kupowania :)
Załączniki
280220091187.jpg
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: McBanan »

goofer007 pisze:Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.

Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Inną sprawą jest sens ich kupowania :)

Sensem kupowania chyba jest to, ze moze komus latwiej jest nalozyc(nacelowac) glowice na blok :mrgreen:
Mysle ze zastosowanie nowych srub dobrej firmy jest wystarczajacym rozwiazaniem w przypadku tych silnikow tymbardziej ze cena jest smieszna :yay:
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: 2rotor »

mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)
A to ciekawe z tym twin turbo w starym R4, zapytam więc po co? Co to ma dać?
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: adrian055 »

mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: skadubek »

adrian055 pisze:
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek

Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga :roll:
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: BARTEKcoupe »

też sensu nie widzę :wink: sensowne jest tylko 2.0 :cisza:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: adrian055 »

dlaczego wiecej stoi niz jezdzi?, sens ja mam swoj :D a wy myslcie:D powiem tyle w fazach testu zwijalo to asfalt
mlody2788
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
Miejscowość: Myślenice
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: mlody2788 »

skadubek pisze:
adrian055 pisze:
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi :)

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek

Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga :roll:
Chciałem przetestować to rozwiązanie, ale jak na razie zawita gt2259s i zobaczymy jak to będzie jeździło :)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: DeviL »

Ostatnio wybadalem http://www.emp-turbo.pl" target="_blank ludzik erni z forum fiata coupe robi roznego rodzaju hybrydy wg t25/t28/t3 zwiekszajac wydajnosc ;) Fajna sprawa jak komus nie wejdzie wieksze turbo . Na turbokillers forum tez jest info o tym wiadomo czemu.
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
mlody2788
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
Miejscowość: Myślenice
Auto: Punto GT

Re: Punto Gt i GT2259s

Post autor: mlody2788 »

GT2259 założone wrazenia całkiem pozytywne, od 2k już zaczyna się boost pojawiać. 1.3 Bara mam w okolicach 3500. możliwe że dołem się jeszcze poprawi jak podłącze zawór do regulacji, narazie jest wąż od aktuatora bezpośrednio do turbo i za szybko zaczyna uchlać wg.
ODPOWIEDZ