
Punto Gt i GT2259s
-
- Obserwator
- Posty: 10
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
- Miejscowość: Myślenice
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi 

- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
A ja mam pytanie.
Gdzie można kupić turbiny z serii GT jak GT28RS albo GT25?
gt25 jak coś w przyszłości do mojego gt a 28 to do octavi 1.8t.
Czy one w jakichś samochodach jeździły?
Jakiś kontakt by się zdał na firmę co sprzedają takie coś.
Gdzie można kupić turbiny z serii GT jak GT28RS albo GT25?
gt25 jak coś w przyszłości do mojego gt a 28 to do octavi 1.8t.
Czy one w jakichś samochodach jeździły?
Jakiś kontakt by się zdał na firmę co sprzedają takie coś.
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Punto Gt i GT2259s
do GT są dostępne śruby arp? gdzie je można kupić?mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi
tak samo spesso, strona producenta nie działa od kilku dni, wiem ze oficjalny przedstawiciel jeszcze parę lat temu mieścił się w Warszawie przy Skrze, ale nie mogę sobie za nic przypomnieć ich nazwy

F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.
Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Inną sprawą jest sens ich kupowania
Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Inną sprawą jest sens ich kupowania

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Re: Punto Gt i GT2259s
goofer007 pisze:Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.
Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Inną sprawą jest sens ich kupowania
Sensem kupowania chyba jest to, ze moze komus latwiej jest nalozyc(nacelowac) glowice na blok

Mysle ze zastosowanie nowych srub dobrej firmy jest wystarczajacym rozwiazaniem w przypadku tych silnikow tymbardziej ze cena jest smieszna

UT 1,4 Racing
Re: Punto Gt i GT2259s
A to ciekawe z tym twin turbo w starym R4, zapytam więc po co? Co to ma dać?mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi
Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Punto Gt i GT2259s
adrian055 pisze:mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi
Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Punto Gt i GT2259s
też sensu nie widzę
sensowne jest tylko 2.0 


Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
dlaczego wiecej stoi niz jezdzi?, sens ja mam swoj
a wy myslcie:D powiem tyle w fazach testu zwijalo to asfalt

-
- Obserwator
- Posty: 10
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
- Miejscowość: Myślenice
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
Chciałem przetestować to rozwiązanie, ale jak na razie zawita gt2259s i zobaczymy jak to będzie jeździłoskadubek pisze:adrian055 pisze:mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi
Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Punto Gt i GT2259s
Ostatnio wybadalem http://www.emp-turbo.pl" target="_blank ludzik erni z forum fiata coupe robi roznego rodzaju hybrydy wg t25/t28/t3 zwiekszajac wydajnosc
Fajna sprawa jak komus nie wejdzie wieksze turbo . Na turbokillers forum tez jest info o tym wiadomo czemu.

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Obserwator
- Posty: 10
- Rejestracja: wt lut 22, 2011 12:12 pm
- Miejscowość: Myślenice
- Auto: Punto GT
Re: Punto Gt i GT2259s
GT2259 założone wrazenia całkiem pozytywne, od 2k już zaczyna się boost pojawiać. 1.3 Bara mam w okolicach 3500. możliwe że dołem się jeszcze poprawi jak podłącze zawór do regulacji, narazie jest wąż od aktuatora bezpośrednio do turbo i za szybko zaczyna uchlać wg.