: śr lut 01, 2006 9:42 am
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
Forum właścicieli i pasjonatów Uno Turbo i Punto GT
https://unoturbo.pl/
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
Też LE-2 Jetronic.Bini0 pisze:A jakie jest ECU ? L-jestronic ?ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
Taki sam nie, różnią się szczegółami.Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Nie, taki sam jak w 1.3T.Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Czyli elektornika w turbo i n/a jest taka sama - przynajmnij jesli chodzi o wtrysk ?ziuzio pisze:Nie, taki sam jak w 1.3T.Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Ale mnie chodzi o wewnetrzny -ten od strony skrzyni biegow.ziuzio pisze:Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
No źle się wyraziłem chodziło mi o to że na bank musi mieć inne dawki w funkcji predkosci obrotowej, a poza tym miałem dziś w ręce kompa z ritmo 1.5 na wielopunkcie ma zupełnie inną kostkę podłączającą i zupełnie inaczej wygląda tak więc moim zdaniem ni jak nie bedzie pasował do wiązki ut a nawet jakby założyć go do wiązki 1.5sie to nieodpowiednio bedzie sterował jednostko 1.3t/1.4 tziuzio pisze:Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.