Strona 2 z 3

: śr lut 01, 2006 9:42 am
autor: Bini0
ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?

: śr lut 01, 2006 10:03 am
autor: Yaninnya
Bini0 pisze:
ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?
Też LE-2 Jetronic.

: śr lut 01, 2006 11:50 am
autor: Bini0
Czyli taki sam jak w 1.4 T ?

: śr lut 01, 2006 12:45 pm
autor: Yaninnya
Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Taki sam nie, różnią się szczegółami.

: śr lut 01, 2006 1:36 pm
autor: ziuzio
Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Nie, taki sam jak w 1.3T.

: śr lut 01, 2006 3:54 pm
autor: Bini0
ziuzio pisze:
Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Nie, taki sam jak w 1.3T.
Czyli elektornika w turbo i n/a jest taka sama - przynajmnij jesli chodzi o wtrysk ?

A drugie pytanie troche OT :) do UT podejrze przegub wewnetrzeny z ktorego dohc`ka ?

: śr lut 01, 2006 4:50 pm
autor: ziuzio
Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .

: śr lut 01, 2006 6:34 pm
autor: ZibiUT
Ja kupiłem ostatnio przegub wew od forda i pasuje.

http://www.przeguby.pl

: śr lut 01, 2006 9:07 pm
autor: Bini0
ziuzio pisze:Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .
Ale mnie chodzi o wewnetrzny -ten od strony skrzyni biegow.


A wracajac do ecu, to czy komp z UT 1.3 bedzie wspolpracowal z digiplexem z 1.4 n/a ??

: śr lut 01, 2006 9:23 pm
autor: ziuzio
:oops: Nie doczytałem, ale pasują od tych samych modeli i nie ma żadnych różnic :) +to co podał Zibi122.

ECU od paliwa z UT będzie współpracował z Digiplexem, bo potrzeba mu tylko w miarę dokładnego impulsu z "1" cewki.

: śr lut 01, 2006 9:44 pm
autor: Bini0
Masz schemat elektr. ecu 1.3T ? Ja mam tylko do 1.4T i jest jakis dziwny, bo nie ma sondy lambdy, przeplywki, czujnika polozenia przepustnicy...

: wt lut 14, 2006 11:50 pm
autor: kaza
programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.

: śr lut 15, 2006 2:19 pm
autor: ziuzio
kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.

: pt lut 17, 2006 5:22 pm
autor: kaza
ziuzio pisze:
kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.
No źle się wyraziłem chodziło mi o to że na bank musi mieć inne dawki w funkcji predkosci obrotowej, a poza tym miałem dziś w ręce kompa z ritmo 1.5 na wielopunkcie ma zupełnie inną kostkę podłączającą i zupełnie inaczej wygląda tak więc moim zdaniem ni jak nie bedzie pasował do wiązki ut a nawet jakby założyć go do wiązki 1.5sie to nieodpowiednio bedzie sterował jednostko 1.3t/1.4 t

: śr lut 22, 2006 8:47 am
autor: kania_
1.5 n/a jest na sondzie lambda, a 1.3 turbo nie
1.5 ma 5 wryskiwacz rozruchowy ,a 1.3 turbo z tego co wiem nie ma
wiec mapowanie musi byc inne.
1.5 n/a ma wieksze pokrewienstwo z argenta , a uno turbo z croma
tak mi sie wydaje z moich obserwacji
ale ja sie nie znam :P