oringowanie bloku w UT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

Lui pisze:A ile kosztuje uszczelka Spesso racing albo elring ?? I gdzie kupić?
elring 140 zł w inter carsie
KWK murcki - At Your Side

Obrazek
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

oringowac ;)
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Lui pisze:A ile kosztuje uszczelka Spesso racing albo elring ?? I gdzie kupić?
Elring to normalna, przeciętna uszczelka, nie wytrzyma 1.5 bara. Spesso Racing do 1.3 i 1.4 występuje w wersji z pierścieniami i takie uszczelki wytrzymują 2.0 bara. Spesso Racing węglowa (bez pierścieni) kosztuje ok. 360 zł i wytrzyma 1.5 bara bezpiecznie i z bez marginesu bezpieczeństwa ok. 1.7 bara. Na pierścieniach ok. 800zł. A importerem Spesso jest Vema-Pol.
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

jugo500 pisze:no dobra powiedzmy ,że już mam silnik z punto gt i chce dmuchnąć 1,5 bara pomijając sprawę co na to tłoki i korby , oringować czy nie ??
Jeśli 1.5 bara (a nie "tak z 1.6, no może 1.7, ale 1.8 to na pewno nie przekroczę!" :lol: ), to Spesso Racing węglowa absolutnie Ci wystatrczy.
ODPOWIEDZ