Strona 2 z 2

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

: sob sie 08, 2009 12:19 am
autor: dj_o
Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

: sob sie 08, 2009 1:27 pm
autor: DeviL
dj_o pisze:Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.
Jak sie dmucha to lepiej miec nizsze CR , przynajmniej w tych starszych konstrukcjach , a roznica 1.2-1.5CR nie gra zbytniej roli , roznica moze 2km na dole ;)

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

: sob sie 08, 2009 4:08 pm
autor: hz10
cr to nie wszystko, w napełnianiu cylindra bierze udział głowica od której wszystko zależy