Strona 2 z 4

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: śr maja 27, 2009 8:25 pm
autor: Vision
Dobra strona zimna przekręcona :)



Zrobiłem też (wraz z 'teściem') własne trzymanie actuatora

Obrazek
Obrazek


Powinno dawac rade :)




Powiedzcie mi jeszcze gdzie najlepiej umieścić EGT?
Obrazek

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: śr maja 27, 2009 11:40 pm
autor: ZibiUT
Ja mam w miejscu zaznaczonym kropką lekko ukośnie aby wypadało na środku.

Z czego jest to t25??

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: czw maja 28, 2009 12:53 am
autor: ziuzio
Jeszcze dopływ i spływ oleju ustaw w pionie, bo teraz to prawie w poziomie:).

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: czw maja 28, 2009 11:47 am
autor: Vision
Dopływ i spływ sie ustawi :)

A t25 pochodzi z 200sx'a

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 6:56 pm
autor: Vision
Jako żeby nie zakładac miliona tematów po kolei zaprosiłem edyte i niech bedzie jeden w miare ogólny co do moich pytań :)



Następne z nich brzmią...


1. Czy moge złożyć auto do kupy (T25 + wtryski 335 itp), wyjechać i w miare spokojnie jeździć bez wystrojenia???
Po prostu nie mam siana żeby zrobić to wszystko na raz...

2. Zerwałem głowice... I teraz siedzi już spowrotem... Wyciągałem ten 'czujnik z szybką' i teraz... Składam rozrząd tak jak leci z tym że ustawiam koło od zapłonu w taki spokób aby gdzie była ta kreseczka z tego aparatu???

3. Nie jestem pewny co do dolnego znaku na wale i obudowie... Jakieś podopiedzi, foty itp mile widziane...

4. Gdzie jest komp w pgt :mrgreen:


;)

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 7:13 pm
autor: Lui
1. Tak

4. W podszybiu

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 7:42 pm
autor: Vision
Lui a jak mi przypadkiem prawa noga opadnie i wskaźnik boost wstanie jak ptak do j*ebania???? :wpysk: Bez 'lipy'???
(egt oczywiście bedzie)

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 8:35 pm
autor: Lui
Będzie za bogato, pod obciążeniem AFR ~10.5 przy spokojnej jezdzie powinno utrzymywać 14.7 bo closed loop dobrze działa. Można jezdzić tylko nie będzie pełnej mocy.

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 8:53 pm
autor: hz10
z mojego doświadczenia wynika ze po założeniu wtrysków 360 komp sie nauczył ich obsługi tzn na początku było czarno za samochodem ale po kilku okrążeniach jest wszystko oki

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 9:23 pm
autor: skadubek
Co do znakow na wale to masz okienko w skrzyni biegow i tam ladnie wszystko widac i ustawisz sobie bez problemu, a zaplon to jest kreseczka na szybce i ma sie pokryc z kreseczka w aparacie ot tyle...jest gdzies zreszta fajny schemat na forum grzebnij w szukam :wink:

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: wt cze 09, 2009 10:50 pm
autor: Vision
skadubek pisze:a zaplon to jest kreseczka na szybce i ma sie pokryc z kreseczka w aparacie


Czyli nie z 'przerwą' w tej szybcie tylko z kreską? dobrze zaczynam kombinować?

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: śr cze 10, 2009 12:03 am
autor: hz10
tak z kreską mniej więcej po środku szybki

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: śr cze 10, 2009 2:12 pm
autor: Vision
Pytanie kolejne....


Skąd wytrzasnąć śrube przelotową do T25???

Dorobiłem profi doprowadzenie oleju i nigdzie nie moge dostac w/w śruby...


Mega zdenerwowany jestem bo przez takie pierdoły wszystko sie strasznie ciągnie...

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: śr cze 10, 2009 3:56 pm
autor: ZibiUT
Ja dorabiałem u tokarza. Najlepiej to udac się do firmy regenerującej turbiny to moze cos dobiorą ewentualnie szukać w serwisie saaba czy innej firmy z której marki pochodzi turbo.

Re: Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: śr cze 10, 2009 5:17 pm
autor: hz10
też to przerabiałem , francowata 11