Strona 2 z 3
: śr mar 25, 2009 11:28 am
autor: Vision
dzięki bardzo... Ja mam na doładowanie na 0,7 bar i przy jeździe takiej jak mówisz chla mi 13 lekką ręką :/
: śr mar 25, 2009 8:25 pm
autor: Luu
Vision pisze:
A gdy wywalało ci uszczelkę to spalanie skakało dość mocno w górę?
Nie, palił a w zasadzie chlał ile wlezie

spalanie miałem od 14l w góre, i tak jak ty dziwiłem sie, że jeźdząc jak emeryt tak szybko paliwo znikało. W trasie do 80km/h wychodziło zawsze ponad 10l... sporo sie namęczyłem z tym smokiem, dopiero remont silnika pomógł.
Jak duze robisz odcinki w mieście? moze masz niedogrzany silnik? a wskazania sondy lambda sprawdzałeś?
: śr mar 25, 2009 8:29 pm
autor: Vision
Narazie nic nie sprawdziałem bo musze na pierwszym miejscu ogarnąć tą uszczelkę bo inaczej to bezsens...
A jak sprawdzić wskazania lambdy?
: śr mar 25, 2009 8:43 pm
autor: Luu
Mierzysz napięcie między masą auta a pojedyńczym przewodem idącym z sondy. Wskazania mają przypomnać sinusoide i nie przekraczać 1V.
: śr mar 25, 2009 9:29 pm
autor: Ósmy
Chyba masz to co ja udało mi sie zejsc spokojna bardzo spokojną jazda do 13,5 litra... a tak normalnie kolo 24l...

załamać się można...
: śr mar 25, 2009 10:03 pm
autor: mrowczan
24

Masakra

U mnie na 1,3 bara palil trasa 8, miasto 10, przy upalaniu trasa 9.5, miasto 13, teraz na T28 i 385cc wstryskach bez strojebia moze + 1 litr...
: śr mar 25, 2009 10:03 pm
autor: Vision
Nie no to mi aż tak nie chla...
Ogarne tą uszczelkę i prowadze pacjenta podpiąć pod komputer... Zobaczymy co tam wyjdzie bo świeci mi się check
: śr mar 25, 2009 10:21 pm
autor: Ósmy
No niestety... pojade jeszcze na kompa... :/wczoraj jadac bardzo spokojnie spalil mi kolo 13,5l ale okazalo sie ze stozek spadl... hmm ma ktos jeszcze jakies pomysly co to moze byc...? jazda z pelnym butem i spokojna nie dawala rezultatow zawsze 24/100

: śr mar 25, 2009 10:23 pm
autor: skadubek
mozesz zrobic autodiagnoze...robi sie zwarcie na wtyczce i marchewa mroga kod serwisowy...jesli sie swieci caly czas to cos padlo, albo sie rozpielo
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t= ... todiagnoza
: śr mar 25, 2009 10:23 pm
autor: Vision
Ja dodam że po zmianie rozrządu zapalił mi sie check... Ktoś może ogarnia ocb??
: śr mar 25, 2009 10:25 pm
autor: skadubek
: śr mar 25, 2009 10:29 pm
autor: Vision
hmmm
Jak zmieniałem rozrzad to zrzuciłem stary pasek, wymieniłem uszczelniacze i złożyłem... KOniec
: śr mar 25, 2009 10:37 pm
autor: skadubek
Moze byc zle zaplon ustawiony...musisz sprawdzic skoro marchewa sie swieci caly czas, albo czujik polozenia walu...wykorzystaj te dwa linki i sprawdz zaplon (bedzie widac taka mala niebieska kreske za szybka musi sie pokryc z nacieciem na szybce, oczywiscie znaki na walku i wale tez) i zrob autodiagnoste

napisz jak sprawdzisz...
: czw mar 26, 2009 8:13 am
autor: BARTEKcoupe
ludzie jeżdżą z marchewą i się dziwią czemu im dużo pali

: sob mar 28, 2009 3:49 pm
autor: Vision
Jak zapłon ustawie bez rozpinania rozrządu (tzn wyciągając aparat i nim kręcąc) nic sie nie powinno stać no nie?