Strona 2 z 3

: śr mar 25, 2009 11:28 am
autor: Vision
dzięki bardzo... Ja mam na doładowanie na 0,7 bar i przy jeździe takiej jak mówisz chla mi 13 lekką ręką :/

: śr mar 25, 2009 8:25 pm
autor: Luu
Vision pisze:
A gdy wywalało ci uszczelkę to spalanie skakało dość mocno w górę?
Nie, palił a w zasadzie chlał ile wlezie :x spalanie miałem od 14l w góre, i tak jak ty dziwiłem sie, że jeźdząc jak emeryt tak szybko paliwo znikało. W trasie do 80km/h wychodziło zawsze ponad 10l... sporo sie namęczyłem z tym smokiem, dopiero remont silnika pomógł.
Jak duze robisz odcinki w mieście? moze masz niedogrzany silnik? a wskazania sondy lambda sprawdzałeś?

: śr mar 25, 2009 8:29 pm
autor: Vision
Narazie nic nie sprawdziałem bo musze na pierwszym miejscu ogarnąć tą uszczelkę bo inaczej to bezsens...

A jak sprawdzić wskazania lambdy?

: śr mar 25, 2009 8:43 pm
autor: Luu
Mierzysz napięcie między masą auta a pojedyńczym przewodem idącym z sondy. Wskazania mają przypomnać sinusoide i nie przekraczać 1V.

: śr mar 25, 2009 9:29 pm
autor: Ósmy
Chyba masz to co ja udało mi sie zejsc spokojna bardzo spokojną jazda do 13,5 litra... a tak normalnie kolo 24l... :( załamać się można...

: śr mar 25, 2009 10:03 pm
autor: mrowczan
24 :!: :?: Masakra :shock: U mnie na 1,3 bara palil trasa 8, miasto 10, przy upalaniu trasa 9.5, miasto 13, teraz na T28 i 385cc wstryskach bez strojebia moze + 1 litr...

: śr mar 25, 2009 10:03 pm
autor: Vision
Nie no to mi aż tak nie chla...


Ogarne tą uszczelkę i prowadze pacjenta podpiąć pod komputer... Zobaczymy co tam wyjdzie bo świeci mi się check

: śr mar 25, 2009 10:21 pm
autor: Ósmy
No niestety... pojade jeszcze na kompa... :/wczoraj jadac bardzo spokojnie spalil mi kolo 13,5l ale okazalo sie ze stozek spadl... hmm ma ktos jeszcze jakies pomysly co to moze byc...? jazda z pelnym butem i spokojna nie dawala rezultatow zawsze 24/100 :(

: śr mar 25, 2009 10:23 pm
autor: skadubek
mozesz zrobic autodiagnoze...robi sie zwarcie na wtyczce i marchewa mroga kod serwisowy...jesli sie swieci caly czas to cos padlo, albo sie rozpielo

http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t= ... todiagnoza

: śr mar 25, 2009 10:23 pm
autor: Vision
Ja dodam że po zmianie rozrządu zapalił mi sie check... Ktoś może ogarnia ocb??

: śr mar 25, 2009 10:25 pm
autor: skadubek

: śr mar 25, 2009 10:29 pm
autor: Vision
hmmm


Jak zmieniałem rozrzad to zrzuciłem stary pasek, wymieniłem uszczelniacze i złożyłem... KOniec

: śr mar 25, 2009 10:37 pm
autor: skadubek
Moze byc zle zaplon ustawiony...musisz sprawdzic skoro marchewa sie swieci caly czas, albo czujik polozenia walu...wykorzystaj te dwa linki i sprawdz zaplon (bedzie widac taka mala niebieska kreske za szybka musi sie pokryc z nacieciem na szybce, oczywiscie znaki na walku i wale tez) i zrob autodiagnoste 8) napisz jak sprawdzisz...

: czw mar 26, 2009 8:13 am
autor: BARTEKcoupe
ludzie jeżdżą z marchewą i się dziwią czemu im dużo pali :lol:

: sob mar 28, 2009 3:49 pm
autor: Vision
Jak zapłon ustawie bez rozpinania rozrządu (tzn wyciągając aparat i nim kręcąc) nic sie nie powinno stać no nie?