Strona 2 z 2
: sob lut 14, 2009 11:29 pm
autor: szymons1990
no dobra mam wydech od ciemola z 1.4T:D ciemol przelot to na nowej turbinie bedzie:D teraz chodzi oto zeby to zaczelo jechac,przeciez wiez jak daremnie na tym jest. A na ostrzejszym walku to dol jest slabszy ale gora mocniejsza
: ndz lut 15, 2009 12:23 pm
autor: lukasz1t
turbomaniak pisze:Nie ma co porownywac 1.4t do 1.3t bo jednak 1.4t ma tych pare kucy wiecej i moment tez jest troche wyzszy
Hmmm... ja powiem, że wcale takiej dużej różnicy nie ma. Raz się ścigałem z Luu, a on ma UT 1,4 i równo szliśmy gdzieś tak chyba do ok. 150 km/h (nie pamiętam już dokładnie), a potem już odpuściliśmy bo następne światła były. Poza tym on ma nieco podkręcone ciśnienie i lepszy wałek (choć wtedy miał akurat pewne problemy z turbiną), a u mnie jest najsłabsza seryjna wersja, jedynie ma zdjęty katalizator...

: ndz lut 15, 2009 12:36 pm
autor: Luu
lukasz1t pisze:turbomaniak pisze:Nie ma co porownywac 1.4t do 1.3t bo jednak 1.4t ma tych pare kucy wiecej i moment tez jest troche wyzszy
Hmmm... ja powiem, że wcale takiej dużej różnicy nie ma. Raz się ścigałem z Luu, a on ma UT 1,4 i równo szliśmy gdzieś tak chyba do ok. 150 km/h (nie pamiętam już dokładnie), a potem już odpuściliśmy bo następne światła były. Poza tym on ma nieco podkręcone ciśnienie i lepszy wałek (choć wtedy miał akurat pewne problemy z turbiną), a u mnie jest najsłabsza seryjna wersja, jedynie ma zdjęty katalizator...

Wtedy miałem seryjne ciśnienie doładowania i zrytą turbosprężarke, która na dodatek nie zawsze doładowywała, niby niedawno regenerowana, a miałem wrazenie, ze nie idze jak powinna. Zresztą jak sam wiesz i tak ostatecznie mi padła.... W sumie to uważam, ze tamta próba była niemiarodajna. Poczekaj, złoże auto i wtedy sprawdzimy - porównamy
