Strona 2 z 2

Re: ciśnienie oleju.

: pn wrz 07, 2009 10:08 pm
autor: Rafalinek
A więc dobrze mówiłem :D Padł Ci na pewno ten przy kole, ewentualnie może coś z przewodem nie teges...

Re: ciśnienie oleju.

: pn wrz 07, 2009 10:10 pm
autor: BARTEKcoupe
Rafalinek mój post nie odnosił się do twojego :wink: poprostu wysłaliśmy w tym samym czasie prawie :wink:
adrian055 padła napewno ta beczułka bo ona odpowiada za wskaźnik ciśnienia oleju. Ten drugi czujnik daje tylko sygnał na kontrolkę ciśnienia oleju(ta co gaśnie po odpaleniu)

Re: ciśnienie oleju.

: pn wrz 07, 2009 10:12 pm
autor: adrian055
aha to dobra to jutro ja wykrece i zobaczymy moze jeszcze sie go uratuje a jak nie to hmm tylko wymiana ma ktos cos takeigo na zbyciu?

Re: ciśnienie oleju.

: pn wrz 07, 2009 11:20 pm
autor: turbomaniak
Nie uratuje sie napewno, od poloneza pasuje, cena okolo 70 zeta

Re: ciśnienie oleju.

: wt wrz 08, 2009 9:56 am
autor: Weider
czyli w skrócie, ciśnienie w pgt powinno zawsze być 3 bary nawet na wolnych, jeśli jest tak tzn że coś jest nie tak z silnikiem albo kiepskiolej?? a jesli idzie o olej to mobil jest do du...??

Re: ciśnienie oleju.

: wt wrz 08, 2009 9:29 pm
autor: 80quattro
Z tego co wiem to :
Ciśnienie oleju w PGT przy zimnym oleju , na wolnych obrotach ma być około 3 bary .
Przy max nagrzanym oleju na wolnych obrotach co najmniej ok. 1.5 bara .
Podczas jazdy zawsze ma być maximum na wskaźniku bez względu na temperaturę silnika .
Takie wartości powinny być na oleju zalecanym przez producenta czyli według instrukcji 10W40 .
Na np. 10W60 przy nagrzanym oleju ciśnienie jest trochę wyższe .

Przy gorącym oleju na wolnych obrotach ciśnienie nigdy nie będzie takie jak na zimnym .

Re: ciśnienie oleju.

: wt wrz 08, 2009 9:35 pm
autor: wsk
Mobil jak najbardziej do kosza, pisze to juz ktorys raz na forum, mialem okazje kilka razy zobaczyc co sie dzieje z mobilem po wylocie z turbosprezarki normalnie zweglony, jak wezmiesz na reke to jak piasek, odradzam szczegolnie w turbo.

Re: ciśnienie oleju.

: śr wrz 09, 2009 11:12 am
autor: Weider
80quattro pisze:Z tego co wiem to :
Ciśnienie oleju w PGT przy zimnym oleju , na wolnych obrotach ma być około 3 bary .
Przy max nagrzanym oleju na wolnych obrotach co najmniej ok. 1.5 bara .
Podczas jazdy zawsze ma być maximum na wskaźniku bez względu na temperaturę silnika .
Takie wartości powinny być na oleju zalecanym przez producenta czyli według instrukcji 10W40 .
Na np. 10W60 przy nagrzanym oleju ciśnienie jest trochę wyższe .

Przy gorącym oleju na wolnych obrotach ciśnienie nigdy nie będzie takie jak na zimnym .
to ja mam dokadnei tak jak kolega powyżej napisał, ciśnienie nie spada poniżej 2barów na rozgrzanym silników i na wolnych obrotach,
wiec myślę że wszystko jest oki