Strona 2 z 2
Re: ciśnienie oleju.
: pn wrz 07, 2009 10:08 pm
autor: Rafalinek
A więc dobrze mówiłem

Padł Ci na pewno ten przy kole, ewentualnie może coś z przewodem nie teges...
Re: ciśnienie oleju.
: pn wrz 07, 2009 10:10 pm
autor: BARTEKcoupe
Rafalinek mój post nie odnosił się do twojego

poprostu wysłaliśmy w tym samym czasie prawie
adrian055 padła napewno ta beczułka bo ona odpowiada za wskaźnik ciśnienia oleju. Ten drugi czujnik daje tylko sygnał na kontrolkę ciśnienia oleju(ta co gaśnie po odpaleniu)
Re: ciśnienie oleju.
: pn wrz 07, 2009 10:12 pm
autor: adrian055
aha to dobra to jutro ja wykrece i zobaczymy moze jeszcze sie go uratuje a jak nie to hmm tylko wymiana ma ktos cos takeigo na zbyciu?
Re: ciśnienie oleju.
: pn wrz 07, 2009 11:20 pm
autor: turbomaniak
Nie uratuje sie napewno, od poloneza pasuje, cena okolo 70 zeta
Re: ciśnienie oleju.
: wt wrz 08, 2009 9:56 am
autor: Weider
czyli w skrócie, ciśnienie w pgt powinno zawsze być 3 bary nawet na wolnych, jeśli jest tak tzn że coś jest nie tak z silnikiem albo kiepskiolej?? a jesli idzie o olej to mobil jest do du...??
Re: ciśnienie oleju.
: wt wrz 08, 2009 9:29 pm
autor: 80quattro
Z tego co wiem to :
Ciśnienie oleju w PGT przy zimnym oleju , na wolnych obrotach ma być około 3 bary .
Przy max nagrzanym oleju na wolnych obrotach co najmniej ok. 1.5 bara .
Podczas jazdy zawsze ma być maximum na wskaźniku bez względu na temperaturę silnika .
Takie wartości powinny być na oleju zalecanym przez producenta czyli według instrukcji 10W40 .
Na np. 10W60 przy nagrzanym oleju ciśnienie jest trochę wyższe .
Przy gorącym oleju na wolnych obrotach ciśnienie nigdy nie będzie takie jak na zimnym .
Re: ciśnienie oleju.
: wt wrz 08, 2009 9:35 pm
autor: wsk
Mobil jak najbardziej do kosza, pisze to juz ktorys raz na forum, mialem okazje kilka razy zobaczyc co sie dzieje z mobilem po wylocie z turbosprezarki normalnie zweglony, jak wezmiesz na reke to jak piasek, odradzam szczegolnie w turbo.
Re: ciśnienie oleju.
: śr wrz 09, 2009 11:12 am
autor: Weider
80quattro pisze:Z tego co wiem to :
Ciśnienie oleju w PGT przy zimnym oleju , na wolnych obrotach ma być około 3 bary .
Przy max nagrzanym oleju na wolnych obrotach co najmniej ok. 1.5 bara .
Podczas jazdy zawsze ma być maximum na wskaźniku bez względu na temperaturę silnika .
Takie wartości powinny być na oleju zalecanym przez producenta czyli według instrukcji 10W40 .
Na np. 10W60 przy nagrzanym oleju ciśnienie jest trochę wyższe .
Przy gorącym oleju na wolnych obrotach ciśnienie nigdy nie będzie takie jak na zimnym .
to ja mam dokadnei tak jak kolega powyżej napisał, ciśnienie nie spada poniżej 2barów na rozgrzanym silników i na wolnych obrotach,
wiec myślę że wszystko jest oki