Strona 2 z 2

: śr gru 24, 2008 1:47 pm
autor: hz10
tżeba tak pokręcić muszlami zeby wlot był na gorze a wylot na dole , nie ma innej opcji pracy turbiny

: śr gru 24, 2008 2:41 pm
autor: BARTEKcoupe
Nie wiedziałem że da się te muszle kręcić. Wpięcia olejowe są teraz w poziomie prawie. Troszkę do góry jet tylko ten wylot :?

: śr gru 24, 2008 2:46 pm
autor: DeviL
Wlot oleju musi byc od gory a wylot do dolu inaczej by to zaklocalo przeplyw ;)

: śr gru 24, 2008 3:53 pm
autor: JARO_Cz-wa
Z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem i jeśli dobrze zapamiętałem to wlot oleju może być odchylony od pionu max +/-15 stopni, oczywiście tak jak koledzy piszą musi być on u góry inaczej smarowanie nie będzie właściwe no i turbo zacznie puszczać olej na uszczelniaczach. :wink:

: sob kwie 25, 2009 9:34 am
autor: BARTEKcoupe
ostry pisze:
BARTEKcoupe pisze:wstaje tak koło 3,400obr/min
moje raczej 2500 wstaje przy 3400 to już jade 8)
Moje wyliczenia jednak się sprawdziły turbo wstaje od 3-4tys.obr/min. Śmigam na doładowaniu 0,8, jak nic się nie rozleci to pokombinuje się za jakiś czas :lol:

: sob kwie 25, 2009 9:49 am
autor: kwiatek.pl
z tego co i ja zauwazylem to wstaje wlasnie tak jak napisales 3000 z groszami...

Re:

: czw cze 11, 2009 9:49 am
autor: wooly
BARTEKcoupe pisze:jeszcze jedno pytanko - bez strojenia się chyba nie obejdzie jak założę tą turbinę??
Obejdzie ale zeby wykrzesac wiecej ognia to proponuje remap.

Re: Re:

: czw cze 11, 2009 9:56 am
autor: BARTEKcoupe
wooly pisze:
BARTEKcoupe pisze:jeszcze jedno pytanko - bez strojenia się chyba nie obejdzie jak założę tą turbinę??
Obejdzie ale zeby wykrzesac wiecej ognia to proponuje remap.
obejdzie się bez :mrgreen: bo już śmigam od dawna na takiej :wink: