Strona 2 z 2

: ndz gru 07, 2008 12:58 pm
autor: wsk
Ja juz mam 1,2 bara takze dlatego 10w60 :D. A i turbo było nówka takze lepiej zadbac :D.

: ndz gru 07, 2008 1:51 pm
autor: tusiu1988
na takim booscie ile potrafi chlipnąć na 100km

: sob maja 09, 2009 10:59 pm
autor: MaraTychy
wsk pisze:Ja juz mam 1,2 bara takze dlatego 10w60 :D. A i turbo było nówka takze lepiej zadbac :D.
Powiedz mi jedno. Czy przy tym ciśnieniu 1,2 bara zmieniałes moze intercooler?? Bo moja tez jeszcze pompowała jakąś godzine temu tyle na seryjnym intercool i niestety strzeliła.Jadac widzialem tylko kupe dymu za plecami:(. Moze to byc spowodowane za duzym cisnieniem?? Czy moze kiepskim olejem(dzisiaj mi sie pare razy zapaliła kontrolka oleju)??

: sob maja 09, 2009 11:26 pm
autor: lukasz1t
Ale jak masz kiepski olej to się raczej kontrolka nie zapali... Po prostu ciśnienie było za małe czyli najzwyczajniej w świecie pewnie za mało oliwy miałeś :roll:

: sob maja 09, 2009 11:30 pm
autor: MaraTychy
I PRZEZ TO MOGL SZLAG TRAFIC TURBO??

: ndz maja 10, 2009 9:41 am
autor: tusiu1988
Mogło tak być, złe smarowanie a dostał po garach i to wystarczy

: ndz maja 10, 2009 11:10 pm
autor: wsk
Orginalna z UT tyle pompowała??

: pn maja 11, 2009 10:33 am
autor: MaraTychy
No więc to nie jet seria. Turbafka została wymieniona na T28 z tego co wiem. Tu jest więcej na ten temat:
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2502