Strona 2 z 3

Re: Vems

: czw lip 02, 2009 9:36 pm
autor: wsk
Wyswietlacz to zwykly lcd w HD44870 4x20. Pocket PC sie nie wglebialem :D.

Re: Vems

: śr wrz 02, 2009 1:26 am
autor: wsk
Głupie pytanie :D, czy nie ma ktos czasami listy elementow elektronicznych jakie sa potrzebne, bo mialem to ale gdzies mi sie zapodzialo, a zupelnie nie pamietam gdzie ja to wtedy znalazlem :D.

Re: Vems

: pt sty 29, 2010 6:34 pm
autor: wsk
Panowie co obeznani w temacie ECU, bede zamawial na dniach resztki czesci do Vems-a i tak tu kilka pytan:

1. Jakie wyjscia na zapłon 12v czy logic 5v, zaplon ma byc na dwoch podwojnych cewkach, kolo 60-2 i musi byc hall jak z PGT???
2. Jaki flyback??? Wtryski beda 384cc z coupe 16vt.

Edit:
Nikt nie wie??? zalezy mi bo musze dac znac.

Re: Vems

: pt sty 29, 2010 11:46 pm
autor: Lui
1. Większość jest na 5v, zależy jakie cewki, z modułem czy bez, honda ma np. 12v

2. Co jest do wyboru? Z FC to wysyokoomowe także żadnych mocniejszych tranzystorów nie potrzebujesz

Re: Vems

: pt sty 29, 2010 11:54 pm
autor: ziuzio
wsk pisze:Panowie co obeznani w temacie ECU, bede zamawial na dniach resztki czesci do Vems-a i tak tu kilka pytan:

1. Jakie wyjscia na zapłon 12v czy logic 5v, zaplon ma byc na dwoch podwojnych cewkach, kolo 60-2 i musi byc hall jak z PGT???
2. Jaki flyback??? Wtryski beda 384cc z coupe 16vt.

Edit:
Nikt nie wie??? zalezy mi bo musze dac znac.
Ad1. Jeśli cewki z Punto,to 12V. Chyba najłatwiej będzie zostać przy czujniku, jaki masz przy silniku-po co przerabiać mocowanie i kombinować:).
Ad2. A są jakieś do wyboru?Power flyback obsługuje nisko i wysokomowe wtryskiwacze, jest jedynie wersja z kabelkami lub bez.

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 1:23 am
autor: wsk
To tak cewki sa z uno 1.0 clip wizualnie takie jak z cc 700, punto 1.2, ale mam tez cewke od forda taka co ma odrazu 4 kable do swiec.

Nie wiem jeszcze jaki modul zaplonowy zastosowac bo ten z UT raczej sie nie nada do takiej konfiguracji, w sumie to nie wiem jak to do konca ma dzialac, VEMS podaje bezposrednio syganl na cewke czy inaczej???

Co do czujnika to ktory masz na mysli??? polozenia walu czy hall??? Bo walu to napewno zostanie tak jak jest, ale czy musze rownierz dokladac czujnik halla taki jak jest w PGT w bloku silnika???

O co dokladnie chodzi z tym flybackiem, co mam napisac w zamowieniu, bo ten Pan u ktorego skladam zamowienie spytal mnie "jaki flyback" :D ???

Moze najlepiej by bylo jak byscie zaproponowali jak wy byscie to rozwiazali, robie to pierwszy raz i dopiero sie ucze :D

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 9:45 am
autor: Lui
wsk pisze: bo ten Pan u ktorego skladam zamowienie spytal mnie "jaki flyback" :D ???
To zapytaj jakie masz opcje. Albo napisz pod jakie wtryski .

Z tym czujnikiem to jest tak że jak chcesz mieć pełną sekwencję to musisz mieć drugi czujnik identyfikujący dokładnie suw a nie tylko położenie tłoka, czyli czujnik na wałku rozrządu.

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 1:44 pm
autor: wsk
Czyli flyback pod konkretne wtryski, a co z zaplonem, 5v czy 12v :D???
No ale w PGT ani w zadnym z tych silnikow nie ma czujnika walka rozrzadu, jest tylko ten ze szkielkiem w bloku.

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 3:24 pm
autor: Lui
Ale to tam się chyba kręci tak samo jak aparat w uno 1.4 czyli dwa razy wolniej niż wał ? W workshopie jest to opisane jako czujnik na wałku, w sumie nie ważne to byle się dwa razy wolniej od wału kręcił.

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 5:32 pm
autor: wsk
Czyli ok :D

Re: Vems

: sob sty 30, 2010 11:12 pm
autor: ziuzio
wsk pisze:To tak cewki sa z uno 1.0 clip wizualnie takie jak z cc 700, punto 1.2, ale mam tez cewke od forda taka co ma odrazu 4 kable do swiec.

Nie wiem jeszcze jaki modul zaplonowy zastosowac bo ten z UT raczej sie nie nada do takiej konfiguracji, w sumie to nie wiem jak to do konca ma dzialac, VEMS podaje bezposrednio syganl na cewke czy inaczej???

Co do czujnika to ktory masz na mysli??? polozenia walu czy hall??? Bo walu to napewno zostanie tak jak jest, ale czy musze rownierz dokladac czujnik halla taki jak jest w PGT w bloku silnika???

O co dokladnie chodzi z tym flybackiem, co mam napisac w zamowieniu, bo ten Pan u ktorego skladam zamowienie spytal mnie "jaki flyback" :D ???

Moze najlepiej by bylo jak byscie zaproponowali jak wy byscie to rozwiazali, robie to pierwszy raz i dopiero sie ucze :D
Tak jak Lui napisał, czujnik w bloku w zupełności wystarczy do identyfikacji cylindra-ma takie same obroty jak wałek rozrządu.
Zapłon 12V, moduł zależy od tego czy będziesz miał wyjście mocy w Vemsie-chyba najlepiej brać odrazu wersję z wyjściem mocy(IGBT), planujesz Wasted Spark, więc 2xIGBT.
Na stronce Vemsa jest tylko jeden typ flyback'a, opcjonalnie może być z kabelkami(do montażu w jednej "puszce" z płytką) lub bez(do oddzielnego montażu).

Re: Vems

: czw lut 18, 2010 10:21 pm
autor: wsk
Kolejny problem, gdzie moge dostac oporniki 1G Ohm w SMD???

Re: Vems

: pt sie 27, 2010 6:48 pm
autor: KFAS
może troszkę odkop ale czy vems poskładany ??? potrzebował bym taki sterownik i pomocy przy strojeniu mojego nowe nabytku po zaturbieniu a jest to golf 3 2,9 vr6 syncro


ktoś chętny do pomocy przy strojeniu i dobieraniu turbo i osprzętu ? temat nie jest super pilny

Re: Vems

: pt sie 27, 2010 10:15 pm
autor: DeviL
Na forum vemsa pewnie sporo sie dowiesz , tak samo jak na racingforum jakie turbo dobre pod vr6 ;) (zalezy na jaka moc) :wpysk:

Re: Vems

: sob sie 28, 2010 11:29 am
autor: KFAS
cóż co do tematu doboru i co i jak poskładać muszę się spotkać z kolega z tego golfa
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0" target="_blank" target="_blank
bo nie mam zamiaru pakować zylion złotych w auto a jak widać da się wykrzesać z VR6 jakieś fajne konie nie koniecznie na kutych tłokach a jedynie na kutych korbach

bo mam do niego 10 kilometrów - jaki ten świat mały :)


ale nadal interesuje mnie czy WSK poskładał swojego vems-a bo to również kolega z mojego miasta ma ktoś do niego numer fona ?