Strona 2 z 2
: czw cze 02, 2005 10:22 am
autor: ZibiUT
Wg katalogu Fiata korbowody w 1,3T i w 1,4ie były takie same ale do 1992 roku montowano korbowody ze stali a od tego roku zaczęto montować korby żeliwne.
nr kat z fiata korby ze stali - 4361213
nr kat z fiata korby żeliwnej - 7642749
Tak przy okazji jaka jest w takim razie róznica miedzy kormabi ze stali a z żeliwa?? Waga?? Wytrzymałeść??
: czw cze 02, 2005 10:37 am
autor: mops
leon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy
A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to
Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??
Rozwierc sqrczybyka

: czw cze 02, 2005 3:22 pm
autor: Lui
moze cos takiego jak block-guard by pomogło, żeby następnym razem go nie rozdęło
: czw cze 02, 2005 6:27 pm
autor: ziuzio
Przy mocach do 200km raczej niemożliwe żeby 'zbeczkowało' cylindry, nie wiem czy mierzyłeś wcześniej kompresję w swoim UTcie, ale może po prostu już jest zbyt duży luz tłok-cylinder, najlepiej zmierz wymiary, do 0,15mm luzu moooże z silnika coś jeszcze będzie, przy większym luzie to dobrze było zrobić I szlif lub chociaż zatulejować blok do tych tłoków co masz. Ale i tak kompresja rzędu 3.5 jest trochę dziwna jeżeli wszystko szczelne

.
: czw cze 02, 2005 11:32 pm
autor: colin
leon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy
A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to
Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??
Wiesz tuleje moze rozdymic jak sie wlozy do 1.4 tloki 84mm dmuchnie 0,5 bar i do tego strzal z nitro to po 400m juz niewesolo wyglada a po drugich jest dziura w tulei. Seryjne sa raczej pancerne. A komprecha 3,5 to jest duuuuza dziura. Block guarda sie raczej nie da zalozyc bo w sumie fabrycznie blok jest zamkniety (chyba ze sa inne patenty oprucz okularow- o skrecaniu srubami tylko wiem). Zdjac czapke i sprawdzic jak zawory wygladaja...