: pn wrz 01, 2008 5:07 pm
A masz od kogo je kupicLuu pisze:To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej.

Forum właścicieli i pasjonatów Uno Turbo i Punto GT
https://unoturbo.pl/
A masz od kogo je kupicLuu pisze:To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej.
ze 160mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USAZibi122 pisze:Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.JARO_Cz-wa pisze:Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USAZibi122 pisze:Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczkiJARO_Cz-wa pisze:To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.
Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej
Nie wzywaj imienia......Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki![]()
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
PGT jest przeznaczony do jazdy na weekendy czy nocne wypady.Warto wydać więcej $$$ dopieszczać,inwestować.A potem cieszyć się z jazdy i nie martwić się że cos zaraz klęknie...JARO_Cz-wa pisze:Nie wzywaj imienia......Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki![]()
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC![]()
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu
Nono już sporo lepszy od mastera 2,5dDeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja