Strona 2 z 3

: pn wrz 01, 2008 5:07 pm
autor: mrowczan
Luu pisze:To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej. 8)
A masz od kogo je kupic :P??

: pn wrz 01, 2008 6:03 pm
autor: Luu
zibi pisał o gościu z ebaya. Jakby ktoś miał konto na ebay to mógłby zagadac do niego. No chybaże ktoś ma inne znajomości :?:

: pn wrz 01, 2008 11:57 pm
autor: mrowczan
No wlasnie o to chodzi, ze mial, przydalby sie ktos, kto ma :P

: wt wrz 02, 2008 3:40 am
autor: Lui
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
ze 160

w punto z dużym IC i wtryski 360 wyskoczyło 190 na 1bar

: wt wrz 02, 2008 6:33 am
autor: ZibiUT
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.

: czw paź 02, 2008 4:48 pm
autor: JARO_Cz-wa
Zibi122 pisze:
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USA :lol:

: czw paź 02, 2008 8:00 pm
autor: 2rotor
JARO_Cz-wa pisze:
Zibi122 pisze:
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.

Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USA :lol:
Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.

: czw paź 02, 2008 8:23 pm
autor: JARO_Cz-wa
2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.

Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej :wink:

: czw paź 02, 2008 8:28 pm
autor: DeviL
Niekiedy ograniczajace sa tez waleczki czy glowica , seryjne sa zazwyczaj policzone pod spokojna jazde po miescie czyli zapewne pod Nm kolo 3tys i moc kolo 5.5k , a jak wiadomo im wyzej w obrotach moc tym wieksza ona z tego samego boostu ;)

: czw paź 02, 2008 10:31 pm
autor: Grzegorz1987
JARO_Cz-wa pisze:
2rotor pisze: ...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.

Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej :wink:
Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC

: czw paź 02, 2008 10:42 pm
autor: JARO_Cz-wa
Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia...... :wink:
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu 8)

: pt paź 03, 2008 9:05 am
autor: Weider
właśnie zastanawiam sie nad większym IC niz fabryczny i całym alu, ma może ktoś dostęp do takich i coś tanszych niż na allegor, tam to 400-500zeta
wracajac do tematu, to ja z chętnie kupilbym garretta z usa najlepiej takiego t25g

: pt paź 03, 2008 7:57 pm
autor: Grzegorz1987
JARO_Cz-wa pisze:
Grzegorz1987 pisze: ...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki :twisted:
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia...... :wink:
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu 8)
PGT jest przeznaczony do jazdy na weekendy czy nocne wypady.Warto wydać więcej $$$ dopieszczać,inwestować.A potem cieszyć się z jazdy i nie martwić się że cos zaraz klęknie...

: pt paź 03, 2008 8:13 pm
autor: DeviL
http://www.allegro.pl/item443320588_uni ... 5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja :twisted:

: pt paź 03, 2008 9:35 pm
autor: Grzegorz1987
DeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja :twisted:
Nono już sporo lepszy od mastera 2,5d