Luu pisze:To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej.
mouk80 pisze:jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?
Ja miałem ustawione 1b to zapierdzielało nieźle. Nieźle tzn robiło łał jak przyspieszał szczegłonie na 3 i 4 biegu.
Podejrzewam, że około 150-160 km bedzie napewno. Gdzies znalazłem w necie filmik gdzie na t25 było 180 km ale nie wiem jakie doładowanie.
Mi się w pgt marzy 190KM i też chyba bym się pisał na jakąś paczke z USA
Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
2rotor pisze:
...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.
Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej
Niekiedy ograniczajace sa tez waleczki czy glowica , seryjne sa zazwyczaj policzone pod spokojna jazde po miescie czyli zapewne pod Nm kolo 3tys i moc kolo 5.5k , a jak wiadomo im wyzej w obrotach moc tym wieksza ona z tego samego boostu
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
2rotor pisze:
...Sama sprężarka to nie wszystko żeby mieć 190-200HP. Nawet poprowadzenie, jakość wykonania orurowania się liczy. Każda niepotrzebna zwężka daje mnie HP.
To to ja wiem oczywiście. Napewno trzeba będzie zaopatrzyć się w wydajniejsze wtryski oraz pompe paliwa, przebudować dolot do IC (IC mam z mastera 2,5td) no i trzeba to będzie wystroić.
W głowicy chyba nie trzeba by dłubać kanałów ale może porwał bym się jeszcze na zmiane przepustnicy na większą.
Mi by pasowało jak by było w coś z przedzialu 180-190KM, niekoniecznie powyżej
Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Grzegorz1987 pisze:
...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia......
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu
właśnie zastanawiam sie nad większym IC niz fabryczny i całym alu, ma może ktoś dostęp do takich i coś tanszych niż na allegor, tam to 400-500zeta
wracajac do tematu, to ja z chętnie kupilbym garretta z usa najlepiej takiego t25g
Grzegorz1987 pisze:
...Boże kochany co wy tak sie wszyscy uparliście na (IC od mastera 2,5d)plastikowe boczki
Lepiej dołozyć np 300-400zeta i masz porządne IC
Nie wzywaj imienia......
Co to kolega taki napastliwy, ważne że IC spełnia swoją funkcje. Zreszta zdajsie koziol miał taki i dmuchał w niego 2bary. Każdy robi po swojemu
PGT jest przeznaczony do jazdy na weekendy czy nocne wypady.Warto wydać więcej $$$ dopieszczać,inwestować.A potem cieszyć się z jazdy i nie martwić się że cos zaraz klęknie...
DeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja