Strona 2 z 2

: pn maja 16, 2005 8:16 pm
autor: leon20vt
Wiem , wiem :(

A ma ktoś do pożyczenia ten regulator ciśnienia paliwa z Uno ?? Chciałbym sprawdzić czy mój jest dalej ok a nie bardzo chce mi się kupować w ciemno nowy . Odwdzięcze się .

: pn maja 16, 2005 9:27 pm
autor: ziuzio
W razie potrzeby mam taki regulator.
A nie prościej sprawdzić ten co masz-po pierwsze sprawdzasz ciśnienie paliwa na listwie, po drugie bierzesz do buzi(bez skojarzeń proszę :wink: !!) ten wężyk od podciśnienia i ciągniesz(alternatywnie odpalasz i jeżeli sika nim paliwo to->)-jeżeli pójdzie Ci paliwo tamtędy to oznacza że membrana strzelona i z regulatora nic, po trzcie sprawdzasz czy wogóle powrotem do baku wraca jakieś paliwo(powinno :) ).

: pn maja 16, 2005 9:45 pm
autor: leon20vt
Ok , do buzi można wziąść ale nie lubie organoleptycznie sprawdzać częsci :)

Ale ok , sprawdze jutro buzią co z moim pierdolotem :)

: ndz maja 29, 2005 11:38 am
autor: spavatch
Zibi122 pisze:Minimalna kompresja w 1,3T w zalezności od modelu to:
146 A2 000 - 6
146 A2 146 - 5
146 A2 246 - 5
A dla 176 B6 000? :hmm: