Strona 2 z 2
: pt lip 04, 2008 2:11 pm
autor: 2rotor
Jak nie będzie za dużo dmuchał w tego 1,6 to pojeździ. A myślę że w związku z stopniem kompresji 9,2:1 nie będzie trzeba dużo dmuchać żeby osiągnąć te seryjne 130 koni lub ciut więcej. Skoro FIRE uturbiają na seryjnych gratach to i SOHC powinien dać radę

: pt lip 04, 2008 3:50 pm
autor: DeviL
ziuzio pisze:1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same

: pt lip 04, 2008 4:00 pm
autor: lukasz1t
DeviL pisze:ziuzio pisze:1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same

Czyli nie włoży tłoków z PGT do bloku 1.6

: pt lip 04, 2008 7:40 pm
autor: DeviL
lukasz1t pisze:DeviL pisze:ziuzio pisze:1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same

Czyli nie włoży tłoków z PGT do bloku 1.6

wlozyc wlozy ,ale beda dyndac

chyba zeby wsadzil tuleje z pgt (ciekawe czy by wlazly)

: pt lip 04, 2008 11:08 pm
autor: JARO_Cz-wa
DeviL pisze:...chyba zeby wsadzil tuleje z pgt (ciekawe czy by wlazly)

Raczej niewykonalne

Bo skąd je wziąść

: ndz lip 06, 2008 10:45 pm
autor: bombel
czyli co lipa ze to 1.6 tak ????? do dalszych modyfikacji ..
: pn lip 07, 2008 9:25 am
autor: dr kozioł
silnik n/a nigdy nei bedzie dobrze chodzil w turbo to generalna zasada.
zdarzaja sie oczywiscie wyjatki np 1,1-1,2 z seicento/punto ale jak napisalem jest to wyjatek.