turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174 Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: 2rotor » pt lip 04, 2008 2:11 pm
Jak nie będzie za dużo dmuchał w tego 1,6 to pojeździ. A myślę że w związku z stopniem kompresji 9,2:1 nie będzie trzeba dużo dmuchać żeby osiągnąć te seryjne 130 koni lub ciut więcej. Skoro FIRE uturbiają na seryjnych gratach to i SOHC powinien dać radę
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pt lip 04, 2008 3:50 pm
ziuzio pisze: 1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269 Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne
Post
autor: lukasz1t » pt lip 04, 2008 4:00 pm
DeviL pisze: ziuzio pisze: 1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same
Czyli nie włoży tłoków z PGT do bloku 1.6
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pt lip 04, 2008 7:40 pm
lukasz1t pisze: DeviL pisze: ziuzio pisze: 1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.
Nom , tak wiec waly sa takie same
Czyli nie włoży tłoków z PGT do bloku 1.6
wlozyc wlozy ,ale beda dyndac
chyba zeby wsadzil tuleje z pgt (ciekawe czy by wlazly)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » pt lip 04, 2008 11:08 pm
DeviL pisze: ...chyba zeby wsadzil tuleje z pgt (ciekawe czy by wlazly)
Raczej niewykonalne
Bo skąd je wziąść
bombel
Obserwator
Posty: 11 Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: grudziadz
Kontakt:
Post
autor: bombel » ndz lip 06, 2008 10:45 pm
czyli co lipa ze to 1.6 tak ????? do dalszych modyfikacji ..
punto GT
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » pn lip 07, 2008 9:25 am
silnik n/a nigdy nei bedzie dobrze chodzil w turbo to generalna zasada.
zdarzaja sie oczywiscie wyjatki np 1,1-1,2 z seicento/punto ale jak napisalem jest to wyjatek.