Strona 2 z 3

: ndz sie 31, 2008 1:57 pm
autor: tusiu1988
Kupiłem i wymieniłem ten przekażnik koło przepływki i nic :evil: dalej po przekręceniu stacyjki pompa nie zabuczała a powinna gdzie teraz szukać przyczyny

: ndz sie 31, 2008 2:04 pm
autor: ZibiUT
Sterowanie przekaźnikiem sprawdz. Moze nie ma + albo masy.

: ndz sie 31, 2008 3:13 pm
autor: tusiu1988
tytlko nie wiem w której wtyczce co ma być, gdzie plus a gdzie minus itd, a co do sterowanioa to już wogóle niemam pojęcia

: ndz sie 31, 2008 4:15 pm
autor: ZibiUT
a masz schemat?? Tam jest wszystko opisane.

: ndz sie 31, 2008 5:37 pm
autor: tusiu1988
nie mam właśnie i nie za bardzo wiem gdzie goszukać

: ndz sie 31, 2008 9:58 pm
autor: ZibiUT
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2100

tu masz shemat i opisane nremai końcówki przekaźnika oraz gdzie idą.

50 - sterowanie z komputera oraz z rozrusznika
15 - po stacyjce +12V
30 - zasilanie + 12V stałe
31 - masa
1 - sygnał z komputera i mikroplexa o pracy silnika
87,87b - zasilanie + 12V do pompy, komputera, wtrysków, MAF, zawór dodatkowego powietrza, itd

: ndz wrz 07, 2008 11:42 am
autor: tusiu1988
Zauważem coś jeszcze dziwnego moja panna powiedziała ze przestała pompa buczeć jak zaczął sie kluczyk w statyjce cięko przekręcać i rozebrałem jakoś tam paluchami ponaciągałem i zabuczała nie wiem jak to zrobiłem ale to na pewno nie wtyczki bo są idealne, i teraz moje pytanie czy macie schemat stacyjki jak to działa( chciałem to wypodpinać na krótko bez stacyjki i zobaczyć czy działa)

: ndz wrz 07, 2008 11:59 am
autor: tusiu1988
a i moge prosić w wyjaśnienie do schematu niebieskich cyferek co one oznaczają

: pt paź 03, 2008 12:03 pm
autor: tusiu1988
Dalej walcze z tą pompą i jest tak wygląda że wszystko działa( masa zasilanie itp) ale na włączonym zapłonie mając próbówke przypietą do masy stykłem od spodu kostki do 1 czyli sygnał o pracy silnika i zapaliła sie próbówka i zabzyczała pompa ale przy odpięciu też :shock: jak ja to moge naprawić ????????????????????????????????????

: śr sty 28, 2009 4:36 pm
autor: SpawerBoshmen
O widzicie dobrze ze sie na to natknołem ostatnio próbowalismy odpalić tto rozbite uno co idzie na czesci, ono wczesniej odpalało ale wczoraj chcielismy zapalic i gówno nie kreci pompka paliwa wogóle jej nie słychać nie ma jakiegoś bezpiecznika od tego adziewia może???? Kurde postał jakiś czas i juz nie zapala co jest grane???

: śr sty 28, 2009 6:37 pm
autor: ZibiUT
Bezpiecznik powinien byc w kabinie

: śr sty 28, 2009 8:34 pm
autor: Pawlak
widze ze to 1.4 umnie w 1.0 jak sie spaliła pompa paliwa to doszło do spalenia bezpiecznika który jest w komorze silnika pod czrna osłona tam gdzie przekazniki nie daleko akuma

: śr sty 28, 2009 9:16 pm
autor: SpawerBoshmen
kurde własnie czaiłem te bezpieczniki co sa w kabinie tam nie ma nic od pompki no kurde załamka albo ja jestem slepy albo oni to tak schowali;/

: śr sty 28, 2009 9:57 pm
autor: SpawerBoshmen
własnie wycztyałem ze może też sie właczyć wyłacznik bezwładnosciowy ten od zderzenia i dlatego pomka moze nie chodzić to taka ciekawostka jak by ktos nie wiedzial ;p

: śr sty 28, 2009 11:24 pm
autor: turbomaniak
W nowszych modelach uno montowali wylacznik bezwladnosciowy pompy paliwa, jak maltretowaliscie tego uniaka katowka albo siekiera to mogl sie wylaczyc. Znajduje sie on pod deska rozdzielcza obok schowka, wystarczy go wcisnac i pompa bedzie dzialac