Strona 2 z 2

Re: Silnik PGT

: czw lis 05, 2009 12:26 am
autor: Tschoob
yhm....no to nie wiem...a co z silnikiem CLIP ? 994 brazylijskie....bo sprzeczne opinie...

Re: Silnik PGT

: czw lis 05, 2009 10:54 am
autor: simon1989
Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.

Re: Silnik PGT

: czw lis 05, 2009 2:12 pm
autor: Tschoob
awaryjny ten silnik nie jest wcale bo mam go od nowosci jak wyjechal z salonu...jak sie dba to i alfa z wariatorami faz rozrzadu nie jest awaryjna :) ja sie tylko pytam czy to jest kolizyjny czy bezkolizyjny silnik :P

Re: Silnik PGT

: czw lis 05, 2009 4:08 pm
autor: dj_o
simon1989 pisze:Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.
Na tym podobno awaryjny, to opiera się cały świat motoryzacji...
Powiedziałem kumplowi, że marzy mi się alfa 155 Q4, to mnie zapytał czy nie boję się tej awaryjności....
Obiegowe opinie i stereotypy warto zwalczać...

Re: Silnik PGT

: pt lis 06, 2009 11:33 pm
autor: Tschoob
dj_o pisze:
simon1989 pisze:Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.
Na tym podobno awaryjny, to opiera się cały świat motoryzacji...
Powiedziałem kumplowi, że marzy mi się alfa 155 Q4, to mnie zapytał czy nie boję się tej awaryjności....
Obiegowe opinie i stereotypy warto zwalczać...
dokladnie...jak sie dba to sie ma....

Re: Silnik PGT

: sob lis 07, 2009 9:37 pm
autor: simon1989
Dokładnie, jak sie dba to sie ma! Widziałem ostatnio BMW(polskie) e-30 1.8 300tkm, czlowiek faktycznie dbal, zadnych bocianow, tyle ze wymienil tapicerke z powodu zuzycia, a po za tym wyglad jak innych tego typu autach przy przebiegu "100tkm". Również uważam, że ogólne, obiegowe opinie i inne plotki trzeba zwalczać.

Re: Silnik PGT

: sob lis 07, 2009 11:22 pm
autor: wsk
To co silnik 994ccm w uno przezyl u mojego kumpla to stwierdzam ze jest bez awaryjny :D :D :D, 10tys obrotow widzial :D i nic sie nie dzialo mial go przez 2 lata i nic przy silniku nie robil, raz chyba zmienil olej, a to jak jezdzil nawet nie mozna nazwac katowaniem :D.

Re: Silnik PGT

: sob gru 05, 2009 10:58 am
autor: adrian055
Koledzy nie zakladajac nowego tematu ile kosztuje uszczelka pod glowice i komplet pierscieni do Punta 1.4 GT rok 94?

Re: Silnik PGT

: ndz gru 06, 2009 9:08 am
autor: ZibiUT
adrian055 pisze:Koledzy nie zakladajac nowego tematu ile kosztuje uszczelka pod glowice i komplet pierscieni do Punta 1.4 GT rok 94?

Uszczelka od 70 do 150 zł zalezy od firmy
Pierścienie 40-50 zł za kpl na 1 cylinder

Re: Silnik PGT

: ndz gru 06, 2009 1:06 pm
autor: adrian055
aha dzieki Zibi a co bys polecał o czysicie chodzi o dobry material a nie o jakeis lipawe czesci, odnosnie pierscieni i uszczelki?? a mzoe zamowic uszczelke wzmacniana??

Re: Silnik PGT

: czw gru 10, 2009 8:53 am
autor: 2rotor
Uszczelka Goetza i do tego pierścienie ricambi i będzie git.

Re: Silnik PGT

: pt gru 25, 2009 11:00 pm
autor: adrian055
znow nie zakladajac noweggo tematu , czy koło Pasowe od punta .1.2 8v lub 16v wersji z klima bedzie pasowac w miejsce kola pasowego od Punta gt??

Re: Silnik PGT

: sob gru 26, 2009 10:23 am
autor: turbomaniak
Nie

Re: Silnik PGT

: sob gru 26, 2009 10:42 am
autor: adrian055
a wiecie gdzie mozna takobe dostac? bo towar deficytowy ....