Silnik PGT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik PGT

Post autor: Tschoob »

yhm....no to nie wiem...a co z silnikiem CLIP ? 994 brazylijskie....bo sprzeczne opinie...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Silnik PGT

Post autor: simon1989 »

Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik PGT

Post autor: Tschoob »

awaryjny ten silnik nie jest wcale bo mam go od nowosci jak wyjechal z salonu...jak sie dba to i alfa z wariatorami faz rozrzadu nie jest awaryjna :) ja sie tylko pytam czy to jest kolizyjny czy bezkolizyjny silnik :P
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Re: Silnik PGT

Post autor: dj_o »

simon1989 pisze:Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.
Na tym podobno awaryjny, to opiera się cały świat motoryzacji...
Powiedziałem kumplowi, że marzy mi się alfa 155 Q4, to mnie zapytał czy nie boję się tej awaryjności....
Obiegowe opinie i stereotypy warto zwalczać...
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik PGT

Post autor: Tschoob »

dj_o pisze:
simon1989 pisze:Sprzedawany w uniakach rowniez w Polsce. Jak wspomniales jest to brazyliski silnik, malo popularny w Polsce, istnieje problem z cześciami zamiennymi, podobno awaryjny i nie jest to silnik typu FIRE.
Na tym podobno awaryjny, to opiera się cały świat motoryzacji...
Powiedziałem kumplowi, że marzy mi się alfa 155 Q4, to mnie zapytał czy nie boję się tej awaryjności....
Obiegowe opinie i stereotypy warto zwalczać...
dokladnie...jak sie dba to sie ma....
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Silnik PGT

Post autor: simon1989 »

Dokładnie, jak sie dba to sie ma! Widziałem ostatnio BMW(polskie) e-30 1.8 300tkm, czlowiek faktycznie dbal, zadnych bocianow, tyle ze wymienil tapicerke z powodu zuzycia, a po za tym wyglad jak innych tego typu autach przy przebiegu "100tkm". Również uważam, że ogólne, obiegowe opinie i inne plotki trzeba zwalczać.
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: Silnik PGT

Post autor: wsk »

To co silnik 994ccm w uno przezyl u mojego kumpla to stwierdzam ze jest bez awaryjny :D :D :D, 10tys obrotow widzial :D i nic sie nie dzialo mial go przez 2 lata i nic przy silniku nie robil, raz chyba zmienil olej, a to jak jezdzil nawet nie mozna nazwac katowaniem :D.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Silnik PGT

Post autor: adrian055 »

Koledzy nie zakladajac nowego tematu ile kosztuje uszczelka pod glowice i komplet pierscieni do Punta 1.4 GT rok 94?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Silnik PGT

Post autor: ZibiUT »

adrian055 pisze:Koledzy nie zakladajac nowego tematu ile kosztuje uszczelka pod glowice i komplet pierscieni do Punta 1.4 GT rok 94?

Uszczelka od 70 do 150 zł zalezy od firmy
Pierścienie 40-50 zł za kpl na 1 cylinder
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Silnik PGT

Post autor: adrian055 »

aha dzieki Zibi a co bys polecał o czysicie chodzi o dobry material a nie o jakeis lipawe czesci, odnosnie pierscieni i uszczelki?? a mzoe zamowic uszczelke wzmacniana??
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: Silnik PGT

Post autor: 2rotor »

Uszczelka Goetza i do tego pierścienie ricambi i będzie git.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Silnik PGT

Post autor: adrian055 »

znow nie zakladajac noweggo tematu , czy koło Pasowe od punta .1.2 8v lub 16v wersji z klima bedzie pasowac w miejsce kola pasowego od Punta gt??
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Silnik PGT

Post autor: turbomaniak »

Nie
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Silnik PGT

Post autor: adrian055 »

a wiecie gdzie mozna takobe dostac? bo towar deficytowy ....
ODPOWIEDZ