Strona 2 z 6
: czw maja 05, 2005 10:05 am
autor: Yaninnya
telo pisze:bedziemy kombinowac jak trzeba bedzie to sie termostat tez wyrzuci.
Nie jest to takie proste, bo termostat jest zintegrowany z obudową, a silnik będzie się długo nagrzewał (nie wiem, czy będziesz w stanie się opanować, żeby nie dawać w pedał na zimno).
telo pisze:powiedz mi jakie miales osiagi na nie dlubnietym silniku,czy auto masz uzbrojone,bo moje to bedzie taki troche golas czyli dwa kubelki i deska rozdzielcza i nic poza tym w srodku.
Serii nigdy nie miałem. Początkowo miałem 1.6, wydech 3', stożek, lekko dłubniętą głowicę, podniesione ciśnienie do 0.9, i jeszcze kilka drobnych modów. W takiej specyfikacji cywilnym autem (z siedzeniam, tapicerką, itp.), ale z jak najmniejszym wyposażeniem (bez centralnego zamka, el. szyb, niedzielone tylne siedzenie, żadnych dodatków), wciągnąłem z przyspieszenia tak od ca. 60 km/h Imprezę STI w poprzednim nadwoziu. Auto było dość szybkie, ale nigdy nie mierzyłem go na hamowni. Przypuszczam, że miało ok. 140-150 KM. Po zbudowaniu go w obecnej specyfikacji na pewno go shamuję (będzie to niezbędne do wystrojenia AFM).
: czw maja 05, 2005 6:04 pm
autor: telo
no to nie zle,ja to juz nie moge sie doczekac mojego tylko co chwile grzebie przy innych autach zamiast przy swoim i mi sie to przeciaga w czasie,nie moge go cholera skonczyc, a zostalo tylko polakierowac i silnik mozna wrzucac.
: pt maja 06, 2005 10:55 am
autor: Yaninnya
No ja na szczęście już niedługo będę wrzucał silnik z powrotem do auta. Ale ilość czasu, która schodzi na wszystkich "pobocznych" sprawach jest nieprawdopodobna.
: ndz maja 08, 2005 1:56 pm
autor: MikeHofi
uu widze ze grono CC z silnikami uno turbo sie powieksza

))
: ndz maja 08, 2005 4:36 pm
autor: telo
MikeHofi pisze:uu widze ze grono CC z silnikami uno turbo sie powieksza

))
A ile sztuk juz jest?
: ndz maja 08, 2005 4:44 pm
autor: MikeHofi
Z tego co widze to 3y

: ndz maja 08, 2005 4:50 pm
autor: telo
MikeHofi pisze:Z tego co widze to 3y

no tak, ale chodzilo mi ile w polsce

: ndz maja 08, 2005 5:05 pm
autor: MikeHofi
W polsce z tego wynika ze sa 3y...no chyba ze o czyms nie wiem

: ndz maja 08, 2005 5:20 pm
autor: telo
czyli WARSZAWA,OPOLE i twoj czyli skad

: ndz maja 08, 2005 5:23 pm
autor: MikeHofi
Szczecin

: ndz maja 08, 2005 5:28 pm
autor: telo
a juz teraz wiem gdzie cie juz widzialem,na centomanii ogladalem twoja rajdówe!!! tylko ten garb na masce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: ndz maja 08, 2005 5:37 pm
autor: MikeHofi
Spoko... Samochod mial jechac nie wygladac...

poza tym gdybym dal silnik nizej to miska byla by w asfalcie... a wymiana zawieszenia na wyzsze nie wchodzila w gre...
: ndz maja 08, 2005 5:39 pm
autor: telo
mi udalo sie silnik duzo nizej powiesic i po obnizeniu zawiasu miska od asfaltu bedzie gdzies 10cm

: ndz maja 08, 2005 6:18 pm
autor: MikeHofi
Ale tez wystaje wiec nie na tyle nisko... a jak rozwiazales problem przekladni i wylotu za turbo ??
: pn maja 09, 2005 5:02 pm
autor: telo
MikeHofi pisze:Ale tez wystaje wiec nie na tyle nisko... a jak rozwiazales problem przekladni i wylotu za turbo ??
ale co masz na mysli z ta przekladnia?
