Strona 2 z 3
: wt lut 05, 2008 2:00 pm
autor: JARO_Cz-wa
kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
Czopy mierzyłem i niby mieszczą się w normie ale akurat na tych skrajnych dolnych wartościach. Tak jeszcze szukam wałka z uno 1,5 jakby taki wałeczek 9,25 / 9,2 zrobić na cos w stylu powiedzmy 9,9 / 9,2 (tylko ssące napawać) to może też by było przystępne finansowo i coś lepiej by się silniczek kręcił

Tylko kurcze szukam już pare miechów i jeszcze na tą wersje wałka nie trafiłem

: wt lut 05, 2008 5:04 pm
autor: skadubek
Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem

: sob lut 09, 2008 1:30 pm
autor: 2rotor
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem

A skąd taka teoria? Wałki Fiata czy Forda są równie dobre jak innych marek. Zacierające się wałki to raczej kwestia niedrożnych kanałów olejowych a skąd to się bierze to już niech każdy sam sobie odpowie.
: sob lut 16, 2008 2:20 pm
autor: Grzegorz1987
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem

Masz pierwszego

z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok

Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
: sob lut 16, 2008 2:56 pm
autor: JARO_Cz-wa
kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
ktoś wie może jak wygląda wałek o "bardziej sportowej charakterystyce" przeznaczony do punto gt lub uno turbo 1,4 w wykonaniu od Halczyńskiego, jakie wzniosy krzywek

: sob lut 16, 2008 3:04 pm
autor: JARO_Cz-wa
Grzegorz1987 pisze:skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem

Masz pierwszego

z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok

Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
Mój wałek był prawdopodobnie od nowości bo wszystkie płytki regulacji luzów zaworowych były z identyczną czcionką nadruku, co przy okazji mówi że raczej nikt tam nie zaglądał, bo dopiero ja jeden luz zaworowy poprawiałem tymczasowo zanim zrobiłem remońcik, no chyba, że do tego czasu niebyło potrzeby regulować
Głowica też raczej nie ruszana, bo na wężach wodnych jeszcze jakieś opaski z plombami plastikowymi, a inne pozamalowywane kropkami farby.
: sob lut 16, 2008 3:07 pm
autor: ZibiUT
Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
: sob lut 16, 2008 6:08 pm
autor: DeviL
Zibi122 pisze:Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
Pewnie tak jak w wiekszosci firm pseudo znanych tuneruf nazwiskowych bedacych na rynku od lat 70-80 , takie rzeczy robia praktykanci ,vel samemu se mozna wystrugac i zapewne efekt bedzie zblizony

: sob lut 16, 2008 6:34 pm
autor: kania_
Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie
http://www.pavlus.republika.pl/
: sob lut 16, 2008 9:23 pm
autor: hz10
Zibi122 pisze:Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
eee tam mnie sie podoba i grunt że jeździ

estetą nie jestem za wygląd pierwszego miejsca nie przyznają

: sob lut 16, 2008 9:44 pm
autor: ZibiUT
A jak jeździ?
Masz juz jakiś wykres swojego auta?
: sob lut 16, 2008 9:53 pm
autor: hz10
na razie nie jeździ za dobrze bo pooowwwoooli kończe montaż kompresora ale jak śmigałem na samej turbinie to było miło... do jazdy na wprost

jak dokończe i wystroje to wlepie coś z ecumastera i powiem że po jazdach próbnych podoba mi sie: 0 lagu i wstawanie turbiny przy ok 1800 obr

mimo że to t3/t4

i tak do 8 tyś
: ndz lut 17, 2008 12:09 am
autor: DeviL
kania_ pisze:Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie
http://www.pavlus.republika.pl/
Jesli to jest ten 50-60 letni koles z obslugi to lipa , bylem kiedys z kolega , nawet pogadac sie nie dalo , odrazu stwierdzil ,ze po co robic "sportowy" walek , i na uzasadnienia byl obojetny , stwierdzil ,ze ten pavlus to syn wspolnika bo zapytalem czy tu pracuje , wiec chyba gadalem z nie wiadomo kim , nieobeznanym , jednak olalismy sprawe walkow po takim podejsciu do nas

: wt lut 19, 2008 11:15 pm
autor: kania_
bo z ludzmi trza umić gadac

p.s.
nawet pewnie niewiesz (niepamietasz) jak ze mna rozmawiales pod genatem, a wczesniej mowiles zebym wpadl to pogadamy
nie wiem ja jak ide do Halczynskiego to niemam problemu z kontaktem i dywagacjami na temat silnika i modyfikacji. (moze ja jakis inny jestem)
: wt lut 19, 2008 11:16 pm
autor: DeviL
Hmm no nie wiem kiedy gadalismy
A w rewarze poprostu chyba przeszkadzalismy panu z obslugi klienta , bo nas zbyl , i powiedzial ,ze lepiej nie tuningowac silnika
