Strona 2 z 2

: wt kwie 26, 2005 10:11 pm
autor: ziuzio
Akurat dohc 1.6 8V Fiata/Lancii było dużo, począwszy od 131 aż do (kultowej) Delty HF.
Czy to może będzie 1.6T z Lancii :twisted:
I skoro już upychasz 1.6 to czemu nie 2.0 - wymiary gołego silnika te same(oprócz 4cm na wysokść) a i z osprzętem niewiele inne??

: śr kwie 27, 2005 9:17 am
autor: fazzy
Nie widziałem jeszcze podwójnych wałków na 8 zaworach w nowoczesnych silnikach.
Akurat dohc 1.6 8V Fiata/Lancii było dużo, począwszy od 131 aż do (kultowej) Delty HF.
No faktycznie, bardzo nowoczesne silniki..... :idea:

: śr kwie 27, 2005 12:35 pm
autor: Bini0
Silnikow DOHC jest cala rodzina zarowno 8 jak i 16v i byly spotykane zarowno we fiacie jak i lanci a ich rozwoj zaczynal sie od zasilania gaznikowego a skonczyl na zasilnai wielowtryskowym.

Miedzy innymi tego typu silniki byly montowane w ritmo (1.6 8v gaznik), tipo (1.6 8v spi), delta (1,6 8v mpi T), tipo (1.8 8v mpi), tipo (2.0 8v mpi), delta (2.0 16v mpi T)

: czw kwie 28, 2005 6:54 am
autor: fazzy
Czyli "to cut the long story short" wstawiasz starej generacji silnik 8z na dwóch wałkach, tak?