Strona 2 z 4

: śr sty 16, 2008 7:30 pm
autor: DeviL
Tak jak Lui radzi , u mnie luz ledwo wyczuwalny byl a kopcilo mocno turbo , a co do bovuf , slyszalem orginalnego hks ssqv2 , nie ma porownania z podrobka , inny dzwiek :wink:

: śr sty 16, 2008 7:41 pm
autor: Lui
a który to ssqv2??

bo te popularne podróbki ssqv (takie jak np. zibi sprzedaje, czy ja ostatnio wystawiałem) chodzą tak samo jak orginały, są akurat w opolu dwa auta co orginały mają

: śr sty 16, 2008 9:09 pm
autor: ZibiUT
Ja bym proponował zrobić fotki ale wylotu z turbiny a nie wlotu. Po za tym przekreć bova w dół to będzie lepszy dostep do śruby i dzwięk powinien być bardziej donośny nie tłumiony maską.

: śr sty 16, 2008 9:11 pm
autor: DeviL
http://www.lancerregister.com/showthrea ... did=177053 , kolega ma taki w suprze , drugi ma podrobke chyba ver1 w 200sx , i potwierdzali ,ze podrobki brzmia bardziej "metalicznie" :wink:

: śr sty 16, 2008 9:13 pm
autor: ZibiUT
Zmieniła się pewnie tylko obudowa i to cała zmiana na ssqv2 Moze jakiś element zmienili po doświadczeniach z ssqv. Zasada i tak zostanie ta sama.

: śr sty 16, 2008 11:43 pm
autor: ziuzio
wsk pisze:W koncu sie udało :D :D :D Jest filmik z BOV-em w akcji :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=14zZ4e9Li5M
Pyatnko co do turbo dobralem sie do niego dzis nie wyciaglem ale sprawdzilem luz i troche luzu jest czy mam sie martwic tym luzem i oddac do regeneracji???????. Wirnik nie jest uszkodzony fotki:

Obrazek

Obrazek
Ta dmuchawka jest prawie nowa, nie wiem czy ma przejechane nawet 5kkm, luz minimalny miała od nowości, bo nowa była montowana:).
Dbaj jedynie o dobre nasączenie stożka, bo wydaje mi się że widać mikro uszkodzenia na wirniku(chyba że tak jakoś światło się odbija od niego).
Tłuste ścianki w dolocie to normalka przy każdej suszarce na tradycyjnym łożyskowaniu.

: czw sty 17, 2008 12:01 am
autor: wsk
:D :D :D A juz sie bałem ze cza bedzie regenerowac. Troszke oleju bylo w dolocie ale to tak minimalnie ze byl zwilzony, ale nie kopci jeszcze (przynajmnie nie zaobserwowalem nic takiego). Prosze nie krzyczcie na mnie :) ale kolejne pytanko o sprezyny zawieszenia pisałem do www.darstuning.com.pl oni handluja jamexami na allegro. I odpisali mi tak:
Sprężyny Jamex
-35mm 293zł
-60/40mm 263zł
-60mm 280zł
dobre sa ??? a cena??? jak juz cos to ktore wybrac??? bo rozne opinie o nich slyszalem.

: czw sty 17, 2008 12:10 am
autor: ziuzio
Nie bierz na pewno -60, bo zostawisz gdzieś jeszcze przypadkiem miskę olejową:).
Ceny są bardzo niskie, ale też i sprężyny nie są jakieś najlepsze, aczkolwiek jakościowo w miarę ok:).
Jednak jeśli masz większe wymagania niż pośmiganie szybko po ulicy, to lepiej w coś konkretniejszego zainwestować.

: czw sty 17, 2008 12:19 am
autor: wsk
Ok. Miske bym zostawił :D a co dopiero intelcooler mam na wierzch na dole zderzaka :D. A jakies inne firmy eibach, apex albo cos jescze innego ile takie beda kosztowac??? bo nie moge za cholere znalesc cennika :D o co chodzi z tym 60/40 to jest przod -60 a tyl -40???

: czw sty 17, 2008 1:08 am
autor: Lui
60/40 tak jak piszesz

co do -60 to bym tak nie przesadzał, wystarczy jezdzić uważnie ale nie ma tragedi

-30 jamexa wyglądają prawie jak seria

: czw sty 17, 2008 8:49 am
autor: skadubek
Ja mam w PGT 60/40 zrobiłem już 10,000km i nie widze żadnych minusów...Autko ładnie sie położyło, a nie jest przesadnie twarde(plomby nie wypadają jak na innych firmowych) na nasze polskie drogi to dobry wybór...na niektórych progach zwalniających trzeba uważać bo można miske zostawić :lol: :lol:

: czw sty 17, 2008 10:25 am
autor: wsk
Ma ktos moze fotki jak to wygląda na -40, -60/40, -60???

Zibi ty chyba masz h&r -60 ile płaciłeś???

: czw sty 17, 2008 12:19 pm
autor: Killer
Kolega kupil Jamex'a i okazalo sie, ze auto stalo jak oryginal, bo musisz brac pod uwage, ze stopien obnizenia liczony jest od seri, czyli np dziadkowego, niedzielnego uno ktory jest w oryginale nieco wyzszy od UT. Koncowy wybor padl na Weitec'a 60/40 i teraz autko faktycznie stoi nieco nizej niz poprzednio, ale w zasadzie i tak zastanawiam sie, czy naprawde ten wymiar. Jak chcesz, mozesz zobaczyc jak wyglada moj uniacz na springach Apexa. Dosc nisko i dosc twardo w zestawie z amorkami MM gazowkami. Weitec 60/40 ok 480zl, Apex prawdopodobnie 45/45 (auto podobnie stoi jak u kolegi) 595zl

: czw sty 17, 2008 3:16 pm
autor: Lui
60/60

Obrazek

: czw sty 17, 2008 3:22 pm
autor: ostry
jak chcesz zobaczyć -60 to patrz na moje w chwalimy sie, mam novitec -60 i amory koni no i troche prze.... ale mi się podoba