Strona 2 z 4

: czw sty 03, 2008 5:42 pm
autor: ostry
a jaka może być przyczyna zjadania oleju ale nie przez turbo i nie kopci auto i płyn chłodzenia też czysty ?

: czw sty 03, 2008 5:53 pm
autor: Killer
Jak bedziesz go krecil na obrotach, to zawsze wciagnie olej... Norma przewiduje takie objawy praktycznie w kazdym aucie wolnossacym, a co dopiero turbo. Wszystko zalezy oczywiscie od ilosci, ktora Ci spija. przyczyn nadmiernego spozycia moga byc np. gumki zaworowe, uszczeliniacze turbo, slabe pierscienie.

: czw sty 03, 2008 9:12 pm
autor: ostry
Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?

: czw sty 10, 2008 7:44 pm
autor: ostry
jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro

: czw sty 10, 2008 8:18 pm
autor: skadubek
W PGT to max chyba 0,45 lub 0,50 więc sporawą masz róznice pierscienie około 120zł ze zniżkami GOETZA :wink:

: czw sty 10, 2008 9:56 pm
autor: DeviL
http://www.celkar.pl/Katalog/silnik/f2.html chodzi o grubosc pierscieni ?

: czw sty 10, 2008 10:53 pm
autor: ostry
o szczeline między końcami pierścienia gdy go włożymy do cylindra

: pt sty 11, 2008 9:25 am
autor: skadubek
No przecież napisałem chodzi Ci o luz na zamku :?: masz za duży :!: , ale to nie koniecznie pierscionki są padniete(a wyklepane już są mają luz jak w tłoku góra, dół :!: ) może już cylinder wylatany....masz próg na cylindrze :?:

: pt sty 11, 2008 2:00 pm
autor: JARO_Cz-wa
ostry pisze:jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro
Luz zakmów pierścieni w pgt powinien być taki (w ut pewnie podobnie):
- I - 0,30-0,50
- II - 0,30-0,50
- III - 0,25-0,50

Ja do pgt kupowałem polskie primy i narazie nie mam na co narzekać - autko smiga a oleju nie ubywa :wink:

Co do ubywania oleju to mozesz zdjac przepływomierz i obejzec sobie czy ten gumowy waz z kolankami którym leci powietrze do turbiny, czy nie jest zaolejony od miesca gdzie podpięte jest odpowietrzenie skrzyni korbowej - stawiam ze bedzie 8)
Olej mogą jeszcze puszczaś uszczelniacze na zaworach :wink:

: pt sty 11, 2008 4:40 pm
autor: skadubek
ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym 8)

: pt sty 11, 2008 4:49 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym 8)
Fakt przeoczyłem sorry :roll:

: pt sty 11, 2008 5:43 pm
autor: Lui
ostry pisze:
Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?
koledzy robili ja z nimi jezdziłem dla towarzystwa, choś moje turbo też tam było robione, raz chyba 800 drugi raz coś mniej, raz kolega nawet był to sam sobie skręcał :)

jak byś jechał to powiedz że z opola polecili firme :P

: ndz sty 13, 2008 6:02 pm
autor: ostry
próbował ktoś przekręcić turbo i puścić rurę nad skrzynią do ic czy to wyszło by ?

: ndz sty 13, 2008 6:37 pm
autor: Lui
ja tak mam, rura nad skrzynią idzie orginalnie w 1.3 i taką właśnie mam

: sob sty 19, 2008 7:57 pm
autor: ostry
da rade mieć 5 wtrysk i wolne obroty bo mi zalewa silnik na wolnych