Strona 2 z 4
: czw sty 03, 2008 5:42 pm
autor: ostry
a jaka może być przyczyna zjadania oleju ale nie przez turbo i nie kopci auto i płyn chłodzenia też czysty ?
: czw sty 03, 2008 5:53 pm
autor: Killer
Jak bedziesz go krecil na obrotach, to zawsze wciagnie olej... Norma przewiduje takie objawy praktycznie w kazdym aucie wolnossacym, a co dopiero turbo. Wszystko zalezy oczywiscie od ilosci, ktora Ci spija. przyczyn nadmiernego spozycia moga byc np. gumki zaworowe, uszczeliniacze turbo, slabe pierscienie.
: czw sty 03, 2008 9:12 pm
autor: ostry
Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?
: czw sty 10, 2008 7:44 pm
autor: ostry
jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro
: czw sty 10, 2008 8:18 pm
autor: skadubek
W PGT to max chyba 0,45 lub 0,50 więc sporawą masz róznice pierscienie około 120zł ze zniżkami GOETZA

: czw sty 10, 2008 9:56 pm
autor: DeviL
: czw sty 10, 2008 10:53 pm
autor: ostry
o szczeline między końcami pierścienia gdy go włożymy do cylindra
: pt sty 11, 2008 9:25 am
autor: skadubek
No przecież napisałem chodzi Ci o luz na zamku

masz za duży

, ale to nie koniecznie pierscionki są padniete(a wyklepane już są mają luz jak w tłoku góra, dół

) może już cylinder wylatany....masz próg na cylindrze

: pt sty 11, 2008 2:00 pm
autor: JARO_Cz-wa
ostry pisze:jaka szczelina jest w nowym pierścieniu jak się go mierzy w cylindrze bo ja mam 0,95 - 1,00 i nie wiem czy to wymienic czy nie no i ile nowe $ jak ktoś wie
pozdro
Luz zakmów pierścieni w pgt powinien być taki (w ut pewnie podobnie):
- I - 0,30-0,50
- II - 0,30-0,50
- III - 0,25-0,50
Ja do pgt kupowałem polskie primy i narazie nie mam na co narzekać - autko smiga a oleju nie ubywa
Co do ubywania oleju to mozesz zdjac przepływomierz i obejzec sobie czy ten gumowy waz z kolankami którym leci powietrze do turbiny, czy nie jest zaolejony od miesca gdzie podpięte jest odpowietrzenie skrzyni korbowej - stawiam ze bedzie
Olej mogą jeszcze puszczaś uszczelniacze na zaworach

: pt sty 11, 2008 4:40 pm
autor: skadubek
ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym

: pt sty 11, 2008 4:49 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:ale tu chodzi chyba o UT 1,4 wiec pierscionki dostepne są bez problemu w kazdym motoryzacyjnym

Fakt przeoczyłem sorry

: pt sty 11, 2008 5:43 pm
autor: Lui
ostry pisze:Lui pisze:ja mogę polecić firmę turbo-julita
a ile Cie skasowali ?
koledzy robili ja z nimi jezdziłem dla towarzystwa, choś moje turbo też tam było robione, raz chyba 800 drugi raz coś mniej, raz kolega nawet był to sam sobie skręcał
jak byś jechał to powiedz że z opola polecili firme

: ndz sty 13, 2008 6:02 pm
autor: ostry
próbował ktoś przekręcić turbo i puścić rurę nad skrzynią do ic czy to wyszło by ?
: ndz sty 13, 2008 6:37 pm
autor: Lui
ja tak mam, rura nad skrzynią idzie orginalnie w 1.3 i taką właśnie mam
: sob sty 19, 2008 7:57 pm
autor: ostry
da rade mieć 5 wtrysk i wolne obroty bo mi zalewa silnik na wolnych