Strona 2 z 2
: pn maja 30, 2005 8:10 pm
autor: marcin77
ziuzio pisze:Problem ze "zjadanymi" krzywkami trochę się udało rozwiązać-płytki przed założeniem "zjechane" na średnicy na gumówce(tak aby lekko się kręciły, bo to całe "czernienie" płytek powoduje że ich średnica jest o 0.4mm za duża) + mała faza 0.5mm, 45 stopni z każdej strony płytki(chodzi o te krawędzie).
Luzy w dolne granice 0.3/0.4mm czyli 0.25mm na ssaniu oraz 0.35mm na wydechu i teraz przy odpalonym silniku słychać tylko pykanie wtryskiwaczy i cichutki gwizd zasysanego powietrza

.
to patrze u mnie chyba coś z wałkiemalbo zaworami nie tak (luzy), po odpaleniu silnika dzwoni spod pokrywy zaworów

: pn maja 30, 2005 10:49 pm
autor: ziuzio
No to musisz tam zajrzeć

.
: wt maja 31, 2005 4:27 pm
autor: marcin77
dam zarobić

, ja tam nie zaglądam, moge rozebrać ale nie poustawiać i złożyć

: pt cze 24, 2005 11:05 pm
autor: ziuzio
Zibi czy zaglądałeś już do wałka??
Mi niestety po tych jazdach z honda cbr coś zaczęło przytsukiwać-myślałem że może panewka

, a tu dzisiaj w ramach relaksu piątkowego ściagam dekiel zaworow a tam zaczęlo mi 'wcinać' krzywkę

!!
Ma ktoś wizję co zrobić żeby nie "żarlo" wałkow??Wałek był oryginalny od UTa 1.4, od długiego czasu pracował na swoim miejscu i nie było problemu z nim wcześniej, aż tu nagle taki wał odwalił

- może ma ktoś na zbyciu jakiś ciekawy wałek, bo w okolicy większość wykupiona(oczywiście te w rozsądnych cenach, bo za 250zł regeneracja z przerobką na sportowy

).
Czy wiecie czy można gdzieś kupić nowe szklanki popychaczy zaworowych(no i w jakich cenach:))??Bo u mnie na wioskach nie za bardzo do dostania

: sob cze 25, 2005 7:20 am
autor: ZibiUT
Jak robiłem regulację zaworów po jakiś 1600 km to wygladało wszystko OKi.
Ale zadzwoniłem ostatnio do JC Auto Tuning i za około 800 zł moga ściągnąć wałek PIPERCAMS nowy. I tak się zaczynam zastanawiać czy tego poprostu nie zrobić jak pare zł wpadnie.