Strona 2 z 4
: pn paź 08, 2007 5:12 pm
autor: Lui
Zibi122 pisze:Z tego co widzę w katalogu intercarsu to pompa od poloneza ma około 20 mm, a w uno standardowym 19 mm. Nie ma innych danych wiec nie moge nic wiecej powiedzieć. Koleś na AK o tym pisał.
to akurat gorzej, bo czym pompa mniejsza tym hamulce mocniejsze

: pn paź 08, 2007 8:17 pm
autor: ZibiUT
Lui pisze:Zibi122 pisze:Z tego co widzę w katalogu intercarsu to pompa od poloneza ma około 20 mm, a w uno standardowym 19 mm. Nie ma innych danych wiec nie moge nic wiecej powiedzieć. Koleś na AK o tym pisał.
to akurat gorzej, bo czym pompa mniejsza tym hamulce mocniejsze

No to ciekawe co piszesz bo w UT jest pompa 20 mm i 22 mm.
Co do hamowania to na 257 jest lepiej.
: wt paź 09, 2007 11:31 am
autor: pietro
Zibi122 pisze:http://www.allegro.pl/item249174688_przednie_zwrotnice_kpl_siena_palio.html
tu masz komplet za 200 zł . Jak się dogadasz to pewnie za połowe wyrwiesz same zaciski, jarzma i tarcze. Dopytaj tylko czy to 257 czy 240.
A to jest ng GG:4115891 do kolesia z łodzi co sprzedaje takie rzeczy. Moze on bedzie miał.
Jezeli chodzi o róznice to w zalezności od rocznika są albo z tłoczkiem 48 mm albo 52 mm.
chyba kupie te 257 mm a raczej napewno i tutaj moje pytanie odrazu jakie felgi wiemze minimum to 14" tylko jaki rozmiar opony ? najlepiej juz zimowej . A co do pompy to przeciez można chba założyć całe serwo z pompą od sieny czy jakiegoś innego wynalazku tak mi sie zdaje..
pozdr
: wt paź 09, 2007 11:43 am
autor: ZibiUT
Jezeli chodzi o 14" to najlepiej 185 lub 175 felga 5,5 lub 6 cali ale to zalezy co się fajnego trafi. Profil opony to nie wiecej niż 65.
Co do pompy to mozesz zostawić z UNO zwykłego a dopiero jak bedzie za mała to mozesz szukac z UT lub czegoś wiekszego. Ja mogę tylko powiedzieć ze ciężko cos dopasowac bo miejsca jest mało.
Mi się udało wsadzić od alfy 145 ale wymaga to przerobienia zbiorniczka wyrównawczego ( trzeba go opalarką uformowac ) oraz skrócenia dzwigni idącej do serwa i pompy o 1,5 cm . Ja to sciałem i pospawałem na zakładkę ale zawsze jest to element już bezpieczeństwa i do tej pory się zastanawiam czy dobrze zrobiłem i czy spaw wytrzyma. Jednak siła z jaką działa się na pedał hamulca szczególnie w awaryjnych sytuacjach jest dość znaczna.
Tak jak na fotrce widać zostało to pospawane.
: wt paź 09, 2007 11:55 am
autor: DeviL
pietro pisze:Zibi122 pisze:http://www.allegro.pl/item249174688_przednie_zwrotnice_kpl_siena_palio.html
tu masz komplet za 200 zł . Jak się dogadasz to pewnie za połowe wyrwiesz same zaciski, jarzma i tarcze. Dopytaj tylko czy to 257 czy 240.
A to jest ng GG:4115891 do kolesia z łodzi co sprzedaje takie rzeczy. Moze on bedzie miał.
Jezeli chodzi o róznice to w zalezności od rocznika są albo z tłoczkiem 48 mm albo 52 mm.
chyba kupie te 257 mm a raczej napewno i tutaj moje pytanie odrazu jakie felgi wiemze minimum to 14" tylko jaki rozmiar opony ? najlepiej juz zimowej . A co do pompy to przeciez można chba założyć całe serwo z pompą od sieny czy jakiegoś innego wynalazku tak mi sie zdaje..
pozdr
Jak co mam 4 stalowki 14" 165/70/14 do spylenia (niby zimowki ale wg mnie na tym sie chyba juz smigac nie da z uwagi na wiek opon)

: wt paź 09, 2007 12:02 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Jezeli chodzi o 14" to najlepiej 185 lub 175 felga 5,5 lub 6 cali ale to zalezy co się fajnego trafi. Profil opony to nie wiecej niż 65.
takie coś spasi
http://moto.allegro.pl/item254310808_fe ... _x_14.html pod rozmiar 185/60
: wt paź 09, 2007 12:34 pm
autor: ZibiUT
Mysle ze spokojnie tylko nie wiem jak bedzie z wystawaniem felg. Maja dość spore ET ale kojarzy mi się, że kolega ma takie i lekko tył obciera przy mocnych dołkach. Fakt, że ma springi -35 mm wiec moze przy serii bedzie oki.
: czw paź 11, 2007 1:22 pm
autor: pietro
dorwałem hamulce i pompe z UT

iteraz mam pytanko czy z tył musze przełożyć z całą belką czy tylko piasty czy jak ?
pozdr...
: czw paź 11, 2007 1:35 pm
autor: ZibiUT
Najlepiej całą belkę bo bedzie mniej roboty.
Jak nie całą belkę to musisz pod tarcze dać dystanse takie jak w F 125p były 5mm blachy. Reszta powinna pasowac.
: pt paź 12, 2007 2:35 pm
autor: pietro
jeszcze jedno pytanko gdzie można dostać węże do chłodnicy oleju i normalnej i jakie są ceny? i jescze pompa paliwowa bo są na kruciec i na opaske którą ma m wybrać , bosha kosztuje 305 zeta polecacie to?
: pt paź 12, 2007 3:17 pm
autor: DeviL
: sob paź 13, 2007 11:42 am
autor: pietro
DeviL pisze:http://www.tubes.com.pl/
hmm nie kumam z tych węży nic jak mam sobie dobrać do chłodnicy oleju a końcówki

itd itp hehe
pozdr
: sob paź 13, 2007 2:49 pm
autor: DeviL
pietro pisze:DeviL pisze:http://www.tubes.com.pl/
hmm nie kumam z tych węży nic jak mam sobie dobrać do chłodnicy oleju a końcówki

itd itp hehe
pozdr
lol to szukasz najblizej ciebie sklepu i podbijasz , kolesie wiedza co doradzic i jak dobrac , ostatnio kolega dorobil sobie 4 przewody olejowe do lanci turbo

: pn paź 15, 2007 5:57 pm
autor: pietro
no i właśnie dotarł do mnie silnik i pierwsze co obadałam turbine i są naloty oleju w układzie dolotowym ale co dziwne też jest nalot na przepływomierzu (chyba tak sie to nazywa) jest kupe kabli z których nic kompletnie nie kumam w krutce zamiszcze jakąś fo te to może pomożecie podłączyć ... a i na turbinie jest luzik delikatny hmm chyba będzie remoncik na dzieńdobry..
pozdrawiam
: pn paź 15, 2007 7:20 pm
autor: Lui
nie ruszaj jak jeszcze nie odpaliłeś
może jest dobra a tak to na dzień dobry jeszcze zepsujesz
