emilszewczyk pisze:Jak zaczely sie te problemy to wymienilem oba filtry paliwa ja kupilem filtr(ten przed pompka) do wtrysku za 26 zl, bo w katalogu w sklepie maja tylko ten glowny co jest w komorze silnika, po wymianie pompka troche ucichla ale dalej pobzykuje dosyc czesto ale nie caly czas.Ale u mnie to troche dziwnie wyglada, bo dlawi sie od czasu do czasu i wtedy nie przekroczy 3000rpm, jak dodam gazu to silnik wtedy chamuje problem po chwili ustepuje, samochod wkreca sie bez zadnych przerywan ani dlawien do konca ale nie chce isc strasznie wolno przyspiesza, turbine mam po regeneracji i nawet nie wiem jak teraz chodzimi sie wydaje ze problem moze tkwic gdzies w elektryce ale nie wiem gdzie. wydaje mi sie jeszcze ze ostatnio pozwala sobie na spozywanie zbyt duzych ilosci paliwa.Co moze byc przyczyna tych warjacji? moze byc walniety czujnik polozenia walu?bo gdzies kiedys slyszalem ze takie objawy moga wystepowac przy walnietym czujniku. U mnie nowa pompa do UT kosztuje 450zl, wiec nie pytaj, ale Dzieki
w katalogu intercarsu jest za 230pln chyba, nawet bez zniżej jest tanio

http://ekatalog.intercars.com.pl/
ale są tam 3 modele

ten za 200pare powinien pasować czyli PIERBURG 7.21565.70.0 wygląda identycznie jak u mnie



tutaj opis http://www.ko-csi.hu/katalogus/pierburg2005.pdf