Strona 2 z 2
: śr mar 11, 2009 5:01 pm
autor: skadubek
W wolnossacym nie tak lawto cos madrego zrobic

ukalad musi miec odpowiednie cisnienie jak odetkasz to bedzie buczal i nic wiecej

mocy straci odczuwalnie

do CC, SC 1.1, 1.2 to znam patent fi50 i koncowy duzy fiat i daje rade

chyba do 1.4 nie bedzie za ciasny tyle ze to jest glosna opcja

: śr mar 11, 2009 5:04 pm
autor: rożek
Ortes pisze:Pytanie o wydech

. Mam uniaczka 1,4 (bez T

) 75KM 97rok. Chce mu zrobić wydech w takim warsztacie pod Krk i pytanie do szpeców. Jak najlepiej go wykonać. Na 2 tłumikach przelotowych (standardowo są 2 tłumiki), na końcowym przelotowym czy jak? Kat out oczywiście.
Najlepszy jest do tego tłumik od fiata 125p czy tam polonezaA na 2ch przelotach wolnossak traci moc robi hałas i dużo pali...
: śr mar 11, 2009 5:10 pm
autor: skadubek
rożek pisze:
Najlepszy jest do tego tłumik od fiata 125p czy tam polonezaA na 2ch przelotach wolnossak traci moc robi hałas i dużo pali...
Hehe kto pierwszy ten lepszy

: śr mar 11, 2009 6:55 pm
autor: Ortes
czyli: przelot z tłumikiem końcowym. Si?Czy tylko końcowy przelot a pierwszy normalny? Wywalenie Kat jest dobrą opcją?
: śr mar 11, 2009 7:48 pm
autor: ciemol
ja u siebie miałem jeden tłumik środkowy tak to przez całosc az do konca czysty przelot (za na końcowy spawany był kawałek końcówki)
bardzo fajnie brzmiał w środku, buczał ale nie za głosno.
: śr mar 11, 2009 8:19 pm
autor: szymons1990
ta tylko ty miales turbiaka a kolega o n/a pyta

: czw mar 12, 2009 9:00 am
autor: Ortes
szymons1990 pisze:ta tylko ty miales turbiaka a kolega o n/a pyta

No właśnie:) Ja to ten z ubogim wyposażeniem

: czw mar 12, 2009 10:21 am
autor: ciemol
zawsze mozesz sprobowac

: czw mar 12, 2009 5:23 pm
autor: skadubek
ciemol pisze:zawsze mozesz sprobowac

Probowac mozna piwko czy oby nie za mocne...

w N/A nie jest to takie latwe i mozna tylko zepsuc chyba ze ma buczec no to inna gadka

: czw mar 12, 2009 7:12 pm
autor: Ortes
Jutro jade do szpeców na przymiarki i mam nadzieje obliczenia co i jak. Zobaczymy co wymodzimy
[Edit] No to jest. przelot na 2 tłumiki. Wywalony Kat, No i mam WRC (warcy rycy cescy. Troszke za głośno, ale da się przeżyć

)
: ndz mar 22, 2009 10:49 am
autor: kania_
ja na 1.4 mpi mialem rure 45 plecinka przedni tlumik zamiast kata srodkowy przelot i koncowy ulter i dokrecalem go na 5 biegu do 180km/h
: ndz mar 22, 2009 11:32 am
autor: rożek
kania_ pisze:ja na 1.4 mpi mialem rure 45 plecinka przedni tlumik zamiast kata srodkowy przelot i koncowy ulter i dokrecalem go na 5 biegu do 180km/h
Za gruba ta 45mm do wolnossącego
: ndz mar 22, 2009 12:45 pm
autor: turbomaniak
Moja litrowka z wydechem od 900 na A4 pokazala 180km/h w cztery osoby na pokladzie, wiec jak na 1.4 to malo
