Strona 2 z 4

: śr cze 06, 2007 9:07 pm
autor: hz10
Lui pisze:
David_KRK pisze: Weź pod uwagę że ludzie opisujący uturbianie silnika N/A zazwyczaj nie piszą szczegółowo o problemach na jakie się natknęli - chwalą się że skończyli i działa. Jak z nimi porozmawiasz na żywo, to często opowiadają ile to zajęło czasu, nerwów i pieniędzy.
tak ze wszystkim jest, ile mi zajela niby bolt on zmiana na turbo T25, wszedzie pisza panie pasuje, a tu lipa a to akurator za duzy, a to przewodu w calym miescie nikt nie dorobi, a to ciezko to wlozyc itp itd :P
było kupić t3 pasuje jak ulał :wink: nawet przewodu do oleju nie trzeba przerabiać :lol: co do reszty to czy to sie opłaca to hm pewnie nie alle jaki tuning sie opłaca :?: czy ktoś nam dopłaci 1 zł za to ze mamy naprzykład zawieszenie koni a nie zwykłe :?: to jest pasja i tyle...

: śr cze 06, 2007 11:02 pm
autor: telo
[

btw Telo -> dorabiałeś wszystkie łapy, czy któreś zostają orginalne od UT albo CC ??[/quote]
orginalna została tylko łapa od strony rozrządu,obie przy skrzyni trzeba przerobic

: czw cze 07, 2007 9:32 am
autor: Pele
David_KRK pisze:Z moich obserwacji (na żywo, u znajomych i po firmach które się tym zajmują, nie z opisów w necie) nie ma taniego i bezawaryjnego uturbienia, zwłaszcza jak to robisz w ogromnej większości sam i to pierwszy raz.
kto powiedzial ze bedzie tanie ??
jak policzysz wszystko co poszlo na swapa tez tanio nie wyjdzie

www.ssgarage.pl lub forum.streetshadows.pl

koledzy uturbiaja Hondy jedna za druga i wsio gra, to wszystko kwestia nauki przede wszystkim na aucie swoim lub znajomych a nie klienta.

: czw cze 07, 2007 11:22 am
autor: David_KRK
No Ty pisałeś że tańsze będzie wrzucenie 1.2 i uturbienie...
Wg mnie jednak swap wyjdzie duuuużo taniej, ale więcej będę wiedział w okolicach września :wink:

Kilka osób po przejściach z uturbianiem silnika założyło firmy i proponują taką usługę innym, tylko wtedy już zdecydowanie realniej patrzą na ceny i terminy. Tak jest w kilku przypadkach na centomanii, i podejrzewam że u hondziarzy też.

Ja cały czas biorę pod uwagę że większość chcę robić sam, zlecę tylko to czego nie umiem zrobić (spawanie). W moim przypadku to będzie pewnie dorobienie łap, uporządkowanie wydechu i ewentualnie garb na masce, jeżeli się okaże że jednak dolot wystaje :roll:
W przypadku dokładania turbo do silnika N/A musiałbym zlecić praktycznie wszystko, albo się uczyć na swoim - a tego wolę uniknąć. Jak patrzę na takie projekty home-made turbo na streetracing.pl, to niektóre się ciągną po 2 lata i lepiej...

: pt cze 08, 2007 9:13 am
autor: Pele
ja swojego zdania nie zmienie poki nie zobacze ze komus rzeczywiscie sie udalo, czego Ci szczerze zycze.
a poki co tylko sie utwierdzilem w przekonaniu postami Telo
telo pisze:i tu ma Pele racje,drugi raz bym sie juz takiej przerobki nie podjął,łatwiej wrzucic 1.2 i go uturbic,ale skoro juz zaczalem to musze skonczyc. :D

: sob cze 09, 2007 9:31 pm
autor: telo
wojti2001 pisze:
Seweryno pisze:
DeviL pisze:Trzeba cos tam pociac , chyba maske tez , ale wejdzie , yankee ma do sprzedania chyba 1.3t z osprzetem (do obejrzenia w bielsku bodajze)
ale dokładniej niewiesz ile trzeba zwęzyć podłużnice / podnieść maske?
z tego co czytalem do sc nie trzeba maski podnosic, do cc trzeba bylo garba robic, chociaz Yaninnya dal dol z 1.6 a gore z osprzetem z 1.3 i nie bylo garba, wszytsk ozalezy od lap silnika

jezeli chodzi o maske w CC to jezeli sie dobrze ustawi silnik to nie trzeba zadnego garba robic,u mnie maska zamyka sie jakby dalej tam siedzial 1.1 a nie 1.3t :D

: ndz cze 10, 2007 8:00 pm
autor: wojti2001
dasz jakies fotki?

A co do garba to zalezy jak sa skonstruowane mocowania silnika

: ndz cze 10, 2007 9:49 pm
autor: telo
fota-maska nie polakierowana bo nie bylem pewny do konca czy sie zamknie :D

: ndz cze 10, 2007 9:54 pm
autor: telo
tak jest pod maska

: ndz cze 10, 2007 10:05 pm
autor: telo
i pare wczesniejszych

: pn cze 11, 2007 9:36 am
autor: rosssssa
robi wrażenie :shock: :wink:

: pn cze 11, 2007 7:54 pm
autor: tonku
telo
jak poradziłeś sobie z półośkami?

: pn cze 11, 2007 8:19 pm
autor: hz10
podpowiem ci że połosie to jest najmniejszy problem w tym projekcie :wink:

: pn cze 11, 2007 8:32 pm
autor: tonku
hz10 pisze:podpowiem ci że połosie to jest najmniejszy problem w tym projekcie :wink:
a co takiego sprawia tak duży problem?
przymierzam się do czegoś takiego,ale z 1,4ie.
te półosie są pełne czy mają otwór wewnątrz?
jak się najlepiej z nimi uporać? :hmm:

: pn cze 11, 2007 8:41 pm
autor: Seweryno
Respect.
też czekam na jakieś wskazówki.
Pozdro