Strona 2 z 4
: śr cze 06, 2007 9:07 pm
autor: hz10
Lui pisze:David_KRK pisze: Weź pod uwagę że ludzie opisujący uturbianie silnika N/A zazwyczaj nie piszą szczegółowo o problemach na jakie się natknęli - chwalą się że skończyli i działa. Jak z nimi porozmawiasz na żywo, to często opowiadają ile to zajęło czasu, nerwów i pieniędzy.
tak ze wszystkim jest, ile mi zajela niby bolt on zmiana na turbo T25, wszedzie pisza panie pasuje, a tu lipa a to akurator za duzy, a to przewodu w calym miescie nikt nie dorobi, a to ciezko to wlozyc itp itd

było kupić t3 pasuje jak ulał

nawet przewodu do oleju nie trzeba przerabiać

co do reszty to czy to sie opłaca to hm pewnie nie alle jaki tuning sie opłaca

czy ktoś nam dopłaci 1 zł za to ze mamy naprzykład zawieszenie koni a nie zwykłe

to jest pasja i tyle...
: śr cze 06, 2007 11:02 pm
autor: telo
[
btw Telo -> dorabiałeś wszystkie łapy, czy któreś zostają orginalne od UT albo CC ??[/quote]
orginalna została tylko łapa od strony rozrządu,obie przy skrzyni trzeba przerobic
: czw cze 07, 2007 9:32 am
autor: Pele
David_KRK pisze:Z moich obserwacji (na żywo, u znajomych i po firmach które się tym zajmują, nie z opisów w necie) nie ma taniego i bezawaryjnego uturbienia, zwłaszcza jak to robisz w ogromnej większości sam i to pierwszy raz.
kto powiedzial ze bedzie tanie ??
jak policzysz wszystko co poszlo na swapa tez tanio nie wyjdzie
www.ssgarage.pl lub forum.streetshadows.pl
koledzy uturbiaja Hondy jedna za druga i wsio gra, to wszystko kwestia nauki przede wszystkim na aucie swoim lub znajomych a nie klienta.
: czw cze 07, 2007 11:22 am
autor: David_KRK
No Ty pisałeś że tańsze będzie wrzucenie 1.2 i uturbienie...
Wg mnie jednak swap wyjdzie duuuużo taniej, ale więcej będę wiedział w okolicach września
Kilka osób po przejściach z uturbianiem silnika założyło firmy i proponują taką usługę innym, tylko wtedy już zdecydowanie realniej patrzą na ceny i terminy. Tak jest w kilku przypadkach na centomanii, i podejrzewam że u hondziarzy też.
Ja cały czas biorę pod uwagę że większość chcę robić sam, zlecę tylko to czego nie umiem zrobić (spawanie). W moim przypadku to będzie pewnie dorobienie łap, uporządkowanie wydechu i ewentualnie garb na masce, jeżeli się okaże że jednak dolot wystaje
W przypadku dokładania turbo do silnika N/A musiałbym zlecić praktycznie wszystko, albo się uczyć na swoim - a tego wolę uniknąć. Jak patrzę na takie projekty home-made turbo na streetracing.pl, to niektóre się ciągną po 2 lata i lepiej...
: pt cze 08, 2007 9:13 am
autor: Pele
ja swojego zdania nie zmienie poki nie zobacze ze komus rzeczywiscie sie udalo, czego Ci szczerze zycze.
a poki co tylko sie utwierdzilem w przekonaniu postami Telo
telo pisze:i tu ma Pele racje,drugi raz bym sie juz takiej przerobki nie podjął,łatwiej wrzucic 1.2 i go uturbic,ale skoro juz zaczalem to musze skonczyc.

: sob cze 09, 2007 9:31 pm
autor: telo
wojti2001 pisze:Seweryno pisze:DeviL pisze:Trzeba cos tam pociac , chyba maske tez , ale wejdzie , yankee ma do sprzedania chyba 1.3t z osprzetem (do obejrzenia w bielsku bodajze)
ale dokładniej niewiesz ile trzeba zwęzyć podłużnice / podnieść maske?
z tego co czytalem do sc nie trzeba maski podnosic, do cc trzeba bylo garba robic, chociaz Yaninnya dal dol z 1.6 a gore z osprzetem z 1.3 i nie bylo garba, wszytsk ozalezy od lap silnika
jezeli chodzi o maske w CC to jezeli sie dobrze ustawi silnik to nie trzeba zadnego garba robic,u mnie maska zamyka sie jakby dalej tam siedzial 1.1 a nie 1.3t

: ndz cze 10, 2007 8:00 pm
autor: wojti2001
dasz jakies fotki?
A co do garba to zalezy jak sa skonstruowane mocowania silnika
: ndz cze 10, 2007 9:49 pm
autor: telo
fota-maska nie polakierowana bo nie bylem pewny do konca czy sie zamknie

: ndz cze 10, 2007 9:54 pm
autor: telo
tak jest pod maska
: ndz cze 10, 2007 10:05 pm
autor: telo
i pare wczesniejszych
: pn cze 11, 2007 9:36 am
autor: rosssssa
robi wrażenie

: pn cze 11, 2007 7:54 pm
autor: tonku
telo
jak poradziłeś sobie z półośkami?
: pn cze 11, 2007 8:19 pm
autor: hz10
podpowiem ci że połosie to jest najmniejszy problem w tym projekcie

: pn cze 11, 2007 8:32 pm
autor: tonku
hz10 pisze:podpowiem ci że połosie to jest najmniejszy problem w tym projekcie

a co takiego sprawia tak duży problem?
przymierzam się do czegoś takiego,ale z 1,4ie.
te półosie są pełne czy mają otwór wewnątrz?
jak się najlepiej z nimi uporać?

: pn cze 11, 2007 8:41 pm
autor: Seweryno
Respect.
też czekam na jakieś wskazówki.
Pozdro